افزایش سهمیه روزانه مرغ دولتی شهرستان بناب به 8.5 تن

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، جلسه بررسی مشکلات توزیع مرغ در سطح شهرستان بناب با حضور فرماندار، روسای ادارات جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

فرماندار بناب در این جلسه با اشاره به اینکه سهمیه مرغ دولتی شهرستان بناب از فردا به ۸.۵ تن افزایش پیدا می کند گفت: مشکلی در تهیه و توزیع مرغ در شهرستان نداریم و به اندازه کافی مرغ وارد شهرستان بناب می شود و قطعا دیگر مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

وی گفت: مصرف روزانه مرغ در شهرستان بناب حدود ۷ تن است و باید در توزیع مرغ نظارت و دقت بیشتری شود تا مرغ به صورت کامل به دست مصرف کنندگان برسد و در صورت مازاد به سایر حوزه ها داده شود. البته به سهمیه بناب اضافه می شود و تا هر اندازه نیاز باشد مرغ وارد بناب می شود.
شهریار فتحی ادامه داد: مرغ فروشان باید امین و امانت دار مردم باشند و اجازه ندهند فشار به مردم که مصرف کنندگان اصلی و نهایی هستند وارد شود. و کشتارگاه ها هم نباید مرغ فروشان را اجبار کنند که آلایش مرغ را در کنار گوشت مرغ با قیمت بالا به فروش برسانند. 
وی گفت ما نماینده و خادم مردم هستیم و باید ۲۴ ساعته تلاش کنیم این مدل مشکلات حل شوند و قطعا اجازه نمی دهیم عده ای سودجو بازار را طوری در دست بگیرند که به مردم فشار وارد شود.

عکس: داود زیبائی