ارمغان سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت در همه عرصه‌هاست

به گزارش بناب نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار بناب در دیدار رییس و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان اظهار کرد: حیات هر کشوری مدیون فعالیت های اطلاعاتی است و سربازان گمنام امام عصر(عج) نقش مهمی در امنیت کشور دارند.

شهریار فتحی با اشاره به نام گذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت امام عصر(عج) بنام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: باید از تلاش های خالصانه و بی ادعای سربازان گمنام امام عصر(عج) و مجاهدت های خاموش کارکنان خدوم وزارت اطلاعات که بدون نام و نشان و بدون هویت و تمجید، توطئه های اشرار را دفع می کنند و برای کشور امنیت به وجود می آورند، تقدیر و تشکر شود.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه امام خمینی(ره) با اعطای عنوان سرباز گمنام مدال افتخاری به کارکنان خدوم این وزارتخانه دادند؛ یادآور شد: اگر چه نیروهای زحمتکش و بی ادعا در این سنگر بدون نام و نشان فعالیت می کنند، اما مردم و مسوولان باید بخاطر نعمت آرامش و امنیتی که توسط این عزیزان در سراسر کشور و منطقه برقرار شده، قدردانی کنند.

فتحی حفظ ثبات و امنیت کشور در شرایط حساس کنونی را بزرگ ترین دستاورد سربازان گمنام امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: این سربازان با درایت و هوشمندی و تلاش بی وقفه همگام با سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور،  نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی نموده و با تلاش خود اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشانده اند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بنام سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اظهار امیدواری کرد: مدیران شهرستان موانعی که پیش روی تولیدکنندگان است، برداشته و تسهیلات لازم و پشتیبانی ها و موانع زدایی ها را در اسرع وقت انجام دهند و فرمایشات رهبر معظم  را بصورت عملی در سطح شهرستان عینیت بخشند.

گفتنی است پانزده شعبان سالروز خجسته ولادت امام عصر(عج)، در تقویم رسمی کشور بنام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نام گذاری شده است.