تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در جبهه‌های اعتقادی و امنیتی

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی به مناسبت بزرگداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در دیدار با رئیس و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب افزود: حضور پرنشاط سربازان گمنام امام عصر (عج) در وزارت اطلاعات در ابعاد مختلف نظام سبب هراس بدخواهان و صیانت از نظام شده است.

وی تصریح کرد: به لطف خدا و تلاش خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز کشور سرافراز ایران از هرگونه آسیب و گزندی در امان است و برخلاف بسیاری از کشورهای منطقه در آرامش کامل و امنیت ستودنی همچنان با اقتدار و افتخار می‌درخشد.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) از جمله مدافعان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها و آرمان‌های واقعی آن هستند و شب و روز در داخل و خارج کشور، محدوده مرکزی شهرها و دورافتاده‌ترین مناطق در حال رصد تمامی تحرکات دشمنان در حوزه‌هایی همچون جنگ نرم و جنگ سخت هستند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه بالاترین اجرها برازنده سربازان گمنام امام زمان (عج) است، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های رئیس و کارکنان خدوم اداره اطلاعات شهرستان بناب اذعان کرد: مجاهدت‌های خاموش و خالصانه این سربازان گمنام به دور از هرگونه ادعا و نام خواهی ادامه دارد و این گمنامان نه تنها در جامعه بلکه در نزد خانواده خود نیز در مظلومیت قرار دارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) پاسداران راه سرخ شهدا و حافظان این ملت و نظام هستند که مدال افتخار گمنامی را از امام راحل (ره) و عظیم الشأن دریافت نموده‌اند و مقام معظم رهبری نیز آنان را به معنی واقعی کلمه سربازان گمنام و مصداق مؤمنین در آیه مبارکه قرآن کریم دانستند.