دستگیری سارق طلا و جواهرات خانگی در بناب

به گزارش بناب نیوز، سرهنگ سهراب شفقی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر یک مورد سرقت طلا و جواهر در یکی از منازل سطح شهرستان بناب موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه با انجام اقدامات هوشمندانه و با تلاش بی وقفه، با اشراف اطلاعاتی سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در نزدیکی محل وقوع سرقت که قصد متواری شدن از محل را داشته دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازجویی های تکمیلی از سارق دستگیر شده ،وی ضمن معرفی یکی از همدستان خود،به سرقت طلا و جواهرات به ارزش ۲ میلیارد ریال و به سرقت وجه نقدی به مبلغ ۷ میلیون ریال و یک دستگاه گوشی همراه اعتراف که اموال مسروقه از وی کشف و به مال باخته تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: در این راستا پرونده مقدماتی تکمیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ شفقی در پایان به خانواده ها توصیه کرد: موقع خروج از منزل از نگهداری اشیاء قیمتی و طلا و جواهر در منزل اکیدا" خوداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

گفتنی است مال باخته با حضور در ستاد انتظامی شهرستان از تلاش های فرمانده و ماموران انتظامی بناب تقدیر و تشکر کرد.