پرداخت بموقع تسهیلات گامی اساسی در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید قلمداد می‌شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

فرماندار شهرستان بناب در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها اظهار داشت در سال پیش‌رو مسئولین می‌بایست تمام تلاش خود را معطوف به رفع موانع موجود در حوزه تولید نمایند و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهند.

شهریار فتحی با تاکید بر اهمیت اعطای تسهیلات در بخش تولید خاطرنشان کرد پرداخت بموقع تسهیلات گامی اساسی در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید قلمداد می‌شود لذا در صورتیکه تسهیلات به موقع به دست کارآفرینان برسد می‌توانیم شاهد کاهش نرخ بیکاری و رشد بیش از پیش اشتغال در شهرستان باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر لزوم حمایت از کسب و کارهای و واحدهای کوچک اقتصادی اشاره کرد و افزود حمایت عملی از واحدهای کوچک تولیدی عامل بسیار موثری در زمینه رفع بیکاری در شهرستان خواهد بود.