خیرین بنابی سهم بسزایی در مقابله با کرونا در شهرستان داشته‌اند

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه ستاد کرونای این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ، بخشدار مرکزی، رئیس شبکه بهداشت و جمعی از خیران این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بناب در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونایی شهرستان اظهار داشت متاسفانه از چند روز پیش بیماری کرونا مجددا در شهرستان بناب خیز برداشته و همزمان با کل کشور شاهد اوج‌گیری و آغاز پیک چهارم بیماری می‌باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت همچنان که در موج سوم بیماری با اتحاد و همدلی و انسجام توانستیم بیماری را مدیریت کنیم این بار هم در صورت اتحاد و انسجام و یکدلی بین مردم و مسئولین خواهیم توانست از پیک بیماری عبور کنیم.

شهریار فتحی در همین راستا بر ظرفیت خیرین شهرستان بناب اشاره کرد و گفت خیرین بنابی همواره در صحنه‌های مختلف حضوری چشمگیر داشته و خصوصا در طول ۱۵ ماه گذشته در عرصه مقابله با بیماری کرونا در زمینه تهیه بسته‌های غذایی، دستگاه اکسیژن ساز، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی و ... دوشادوش مدافعان عرصه سلامت به مقابله با بیماری کرونا پرداخته‌اند وی از خیرین خواست تا باردیگر به صحنه آمده و همشهریان خود را در امر مقابله با کرونا یاری نمایند.

امام جمعه بناب هم در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در امر مقابله با بیماری کرونا در شهرستان بناب اظهار داشت انسان‌ها همه روزه در معرض آزمایش الهی قرار دارند وی با بیان اینکه در قرآن و روایات همواره بر ناپایداری و فانی بودن جهان اشاره شده است گفت خوشا بحال افرادی که در این جهان بدنبال ارزش‌های الهی رفته و سلطنت دائمی را برای خود رقم می‌زنند.

حجت السلام شیخ مصطفی باقری بنابی با تاکید بر ضرورت استفاده مناسب از نعمت‌های الهی گفت ما باید قدردان نعمت‌های خداوند باشیم و از آن جمله می‌بایست دستگیری و کمک به نیازمند را فراموش نکنیم و نسبت به همسایه خود و نسبت به شهری که در آن زندگی می‌کنیم احساس مسئولیت داشته باشیم چرا که در اینصورت خداوند نیز الطاف ویژه خود را نصیب ما خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه مبلغ قابل توجهی از طرف خیرین شهرستان بناب به منظور تهیه بسته‌های غذایی برای افراد نیازمند و بیمارانی که توانایی کار در ایام بیماری را ندارند جمع‌آوری شد.