فوت ۱۷ بیمار کرونایی طی فروردین ماه در شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه بر اساس اعلام ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز شهرستان بناب از دیروز رنگ قرمز کرونایی به خود گرفته است؛ افزود: هم اکنون ۵۷ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب بستری هستند که ۱۹ نفر از آنها در تخت‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وحید رضایی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود طی روزهای آتی شرایط سختی پیش رو داشته باشیم؛ تصریح کرد: کادر درمان نیز نسبت به روزهای قبل خسته‌تر هستند و اگر روند مبتلایان با این شرایط پیش رود، قطعاً تابستان وحشتناکی در انتظار همشهریان عزیز است.

این مسئول امور بهداشتی و درمانی شهرستان بناب سپس از تأمین داروهای مورد نیاز و ملزومات پزشکی و بهداشتی در بیمارستان بناب خبر داد و گفت: از لحاظ امکانات درمانی هیچ مشکل و کمبودی نداریم.

رضایی در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در میان خانواده‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی یادآور شد: تا زمانی که فرهنگ زندگی کرونایی را در بین مردم ایجاد نکنیم، نمی‌شود این ویروس را کنترل کرد و تا وقتی که احساس می‌شود خانواده‌ای عزیزی را به خاطر ابتلاء به کرونا از دست ندهد، درک کاملی از خطرات این ویروس نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: متأسفانه متوسط سنین مبتلایان به کرونا شدیداً در حال پایین آمدن بوده و جوانان را گرفتار می‌کند.