همه افراد در هر جایگاه و مقامی تربیت یافته معلمین هستند/ امسال مراسم تجلیل از معلمین مجازی برگزار می شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بناب، حسین پارسامهر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم با اشاره به مقام شامخ معلم گفت: وظیفه ما خدمت گزاران معلمان، دست بوسی و تجلیل از تلاش ها و زحمات آنان است.

وی افزود: هر چند که مجاهدت ها و تلاش های معلمان بخصوص در این ایام قابل جبران نیست، اما تلاش می‌کنیم در حد توان مراسمات تجلیل و قدردانی از زحمات معلمان را هر چند بصورت مجازی و یا با تعداد نفرات محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بناب با اشاره بر ظرفیت شبکه شاد که حدود ۱۶ میلیون کاربر را تحت پوشش قرار داده است، گفت: بیماری کرونا با وجود معایب و ضررهای بسیاری که داشت محاسنی هم داشت از جمله اینکه بستر شبکه شاد را جهت ارائه آموزش های لازم برای دانش آموزان به صورت غیرحضوری آشکار ساخت تا هر لحظه آموزش برای دانش آموزان امکان پذیر گردد و معلمان نیز بتوانند خود را با فناوری های جدید حوزه آموزش و روش های نوین تدریس سازگار کنند.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت بناب در ادامه بر نقش و اهمیت جایگاه معلم در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: همه افراد در هر جایگاه و مقام و شغلی تربیت یافته معلم هستند که وظیفه ماست همواره در نظر داشته باشیم که جایگاهی را که در آن قرار داریم مدیون تلاش ها و زحمات چه کسانی است.

شایان ذکر است؛ در این جلسه هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسمات هفته معلم متناسب با شرایط موجود و به شیوه های غیر حضوری انجام گرفت.