حضور حداکثری ماموریتی برای همه دستگاه هاست

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، حمید شاکری در نشست بصیرتی سپاه بناب، افزود: از مهمترین وظایف همه دستگاه‌ها در زمینه بزرگداشت انقلاب اسلامی این است که دستاوردهای این انقلاب بعد از چهار دهه در همه حوزه‌ها برای مردم تبیین شود.

وی دستاوردهای امنیتی و علمی را از مهم ترین دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب دانست و ابراز داشت: ملتی که در تمام زمینه‌ها وابسته و اجیر اجانب بود توانست با دست خالی بعد از چهار دهه به قدرت بزرگ جهانی در زمینه دفاعی و نظامی و علمی تبدیل شود به نحوی که هیچ قدرت دیگری نتواند به او تعدی کند.

شاکری ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را مهمترین ماموریت و برنامه خود می‌داند و در همه حوزه‌هایی که به ماندگاری و تقویت انقلاب اسلامی منجر می‌شود ورود پیدا می‌کند و در عرصه انتخابات هم  سپاه و بسیج،بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و دکترین رفتار سیاسی سپاه و بسیج را سرلوحه کار خود قرار داده است و ورود مصداقی به هیچ فرد یا جریان خاصی ندارد و وظیفه ذاتی اش آگاهی دهی و بصیرت دهی در جامعه در جهت حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه می باشد..

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع حکم ماموریتی برای همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها است و همه مسئولان باید به عنوان رسالت آن را نصب العین کارهای خود قرار دهند.

شاکری دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی را طبیعی دانست و  اضافه کرد: ذات دشمن دشمنی با این انقلابی است که در برابر هیمنه استکبار ایستادگی کرد و دست و پای او را از منافع فوق العاده کشور و حتی منطقه کم و کوتاه کرده است.

جانشین فرمانده سپاه بناب گفت: مسئولان اگر می‌خواهند به راه سختی که این چهل سال برای کشور و انقلاب طی شد و به خون هزاران شهید کشور خیانت نکنند باید ارزش‌ها و شعارهای انقلاب را همچنان در جامعه و در قول و عمل خود زنده نگه دارند.

وی با تأکید بر لزوم آمادگی بیشتر در برابر دشمن خاطرنشان کرد: هر قدر فعالیت و تحرک دشمن بیشتر شود آمادگی و توان مقابله با آن نیز باید افزایش پیدا کند تا دشمن خیال نکند که با شهادت بزرگانی چون شهید «سلیمانی» و شهید «فخری زاده» می‌تواند به حیثیت دفاعی و علمی کشور ما صدمه بزند.

شاکری همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: این انتخابات برای کشور و مردم حیاتی است و می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد