مشکلات اخیر اقتصادی جامعه حاصل ضعف اعتقادی برخی مسئولان است

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با عنوان حکمت مطهر در محوطه صبحگاه سپاه بناب با حضور کارکنان و بسیجیان این ناحیه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در این آیین با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی از ابتدا بر پایه اعتقادی و دین بوده است، گفت: در طول تاریخ ایران حتی در زمان شاه، از اسلام ناب اثری نبود و شکل و شاکله خود را از دست داده و از آن قواره پوچ و واهی بر جا مانده بود که امام خمینی(ره) با آمدن خویش بر صحنه،با استکبار و ابر قدرت ها جنگید  و اسلام ناب را احیا کرد.

یحیی حیدری از ایدوئولوژیک های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از وقوع انقلاب اسلامی، شهید مطهری، شهید بهشتی، حضرت آقا و امام موسی صدر بنیه انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد که این تفکرات اگر جز اعتقادی و در مسیر احساسی بود حتما در ۲ یا ۳ روز پایه های آن شکسته می شد و اینگونه اسلام ناب را که این بزرگواران تحویل جامعه دادند هیچ وقت به وقوع نمی پیوست.

وی با اشاره به وجود مشکلات اخیر معیشتی و اقتصادی جامعه اظهار داشت: دوری کردن برخی مسئولان از اعتقادات و اسلام ناب و همچنین نداشتن بغض کامل استکبار، آسیب مهلکی را بر مردم زده و اینگونه مشکلات را تحمیل مردم کردند.

حیدری شهید سلیمانی را تربیت یافته این مکتب اعتقادی دانست و گفت:  سردار سلیمانی با آن عظمت، یک اسطوره واقعی شده است و نه یک افسانه، که یک نویسنده می تواند واقعیات زندگی آن را بدون زحمت خویش، چندین کتاب از فداکاری های قهرمان تاریخ نشر دهد که این حاصل تفکر دینی و اعتقادی آن شهید والا مقام می باشد.

وی با تاکید بر روشنگری جامعه و انتخابات آینده افزود: در بحث بی اعتقادی اگر زره ای کوتاه بیاییم مانند مشکلات اخیر اقتصادی جامعه، حتما با مشکل مواجه خواهیم شد و در انتخابات پیش رو با روشنگری و حراست از انحراف افکار عمومی، که جزو عملیات اعتقادات است محکم و استوار بوده تا بر مشکلات فائق آییم.