حمایت از مسلمین و مستضعفین جهان وظیفه اصلی ملت‌ها و دولت‌های اسلامی می‌باشد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه آمادگی برای برگزاری مراسم روز قدس با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب، جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

معاون فرماندار شهرستان بناب در این جلسه با تاکید بر اهمیت بزرگداشت روز قدس اظهار داشت: این روز با تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) نامگذاری شد و هدف از آن محکومیت اعمال جنایتکارانه رژیم اشغال گر صهیونیستی می‌باشد که دستش به خون هزاران کودک بی‌گناه آغشته است.

فیروز مبین حمایت از مسلمین و تمامی مستضعفین جهان را بنا به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از جمله وظایف اصلی دولت و مردم دانسته و افزود امسال هم مانند سال گذشته بدلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه مراسم روز قدس بصورت راهپیمائی و رژه خودروئی برگزار نخواهد شد اما لازم است شهرداری نسبت به فضاسازی شهری اقدام نماید و همچنین لازم است ادارات نسبت به تهیه و نصب پارچه نوشته‌ها و شعارهایی در محکومیت اسرائیل و حمایت از فلسطین و روز قدس اقدام نمایند.

وی همچنین استفاده از ظرفیت فضای شاد برای آشنائی دانش‌آموزان با اهداف روز قدس را خواستار شد و از رسانه‌های عمومی شهرستان خواست تا از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبیین آرمان‌ها و اهداف روز قدس اقدام نمایند.