انتصاب رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، فرمانده سپاه ناحیه بناب،بخشدار مرکزی و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی حجت الاسلام حمیدی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب معرفی و از زحمات حجت الاسلام یگانه تجلیل شد.

امام جمعه شهرستان بناب در این مراسم با اشاره به خطبه ۱۷۸ نهج البلاغه مبنی بر نقش گناهان آدمی در از دست رفتن نعمت‌های الهی اظهار داشت: امام علی (ع) در این خطبه پناه بردن آدمی به درگاه خداوند از روی صداقت را موجب دفع بلایا می‌داند وی گفت: حجت‌الاسلام یگانه انسانی بسیار صدیق بوده که در راهی که خداوند دوست می‌دارد گام برداشته و در راستای اعتلای اسلام و انقلاب و مناسک دینی در شهرستان تلاش نموده است.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام یگانه ابراز امیدواری کرد تا حجت‌الاسلام حمیدی در اجرای مسئولیت خود در راستای تبیین و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق باشد.

فرماندار شهرستان بناب نیز در این مراسم با بیان اینکه اتاق فکر استکبار و دشمن سرمایه‌گذاری بسیاری برای ناامیدی مردم و خصوصا نسل جوان از نظام اسلامی انجام داده است اظهار داشت: با هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این اتفاق هیچگاه بوقوع نخواهد پیوست.

شهریار فتحی با تاکید بر اینکه شهرستان بناب دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی می‌باشد اظهار داشت حجت‌الاسلام حمیدی می‌تواند با استفاده صحیح از این ظرفیت‌ها در راستای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی بکوشد.

حجت الاسلام شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این جلسه با بیان اینکه اقتضائات فرهنگی امروز بسیار گسترده شده است اظهار داشت سازمان تبلیغات اسلامی نباید صرفا خود را محدود به ایام الله و روزهای خاصی در سال نماید و لازم است از ظرفیت جوانان و مردان و زنان که آماده اند سرمایه‌های خود را در راه اسلام و انقلاب هزینه نمایند در راه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده نماید وی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی در ایام انتخابات و تولید محتوای مفید برای جوانان و نشر و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.