بیان دستاوردهای نظام نباید زیر غبار بی تدبیری محو شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن شعبانی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه‌های زیادی آفریده است؛ افزود: نباید برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی لکنت زبان گرفت.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه‌های اجرایی کشور امسال برای تحقق شعار سال بیش از پیش تلاش و همت کنند اظهار کرد: دشمن از موضوع اقتصاد در حال استفاده بوده و امید مردم را هدف قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال تبلیغات اسلامی استان بحث جهاد امیدآفرینی را در همه برنامه‌ها مورد توجه قرار داده است؛ تصریح کرد: جهاد امیدآفرینی مد نظر مقام معظم رهبری بوده و برای همین در اولویت برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده و بکارگیری از تمام ابزارهای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده خواهد کرد و مؤمنین و نیروهای حزب اللهی نباید به بحث‌های ناامیدی دامن بزنند.

وی با بیان اینکه اقتضائات فرهنگی امروز بسیار گسترده شده است؛ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نباید صرفاً خود را محدود به ایام الله در روزهای خاص محدود به ایام الله نماید و لازم است از ظرفیت جوانان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ۱۶ ساله حجت الاسلام رسول یگانه رئیس سابق تبلیغات اسلامی بناب حجت الاسلام حمیدی را به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی کرد.