کمبود سیمان به‌خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حبیب خانبابایی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب که با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و اعضای این ستاد برگزار شد با بیان اینکه کمبود سیمان در بناب به‌خاطر انجام فعالیت‌های عمرانی در منطقه است؛ اظهار داشت: هم اکنون 87 واحد تیرچه بلوک در شهرستان فعالیت می‌کنند که متوسط 2 هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی گفت: قطعاً با تأمین سیمان مورد نیاز پروژه‌های بزرگ و مجموعه شهرداری از طریق استان سیمان در شهرستان به وفور یافت خواهد شد.

رئیس اداره صمت بناب خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت کرونایی طی دو ماه گذشته یک‌هزار و 121 بازرسی از صنوف بناب صورت گرفته و 77 پرونده تشکیل شده که متخلفان بیش از 3 میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

خانبابایی در ادامه از فروش اجباری کالا در کنار ارائه روغن‌نباتی توسط برخی فروشگاه های شهرستان انتقاد و یادآور شد: شنیده می‌شود که برخی از این فروشگاه‌ها در کنار عرضه روغن‌نباتی مواد شوینده، تن ماهی و دیگر کالاها و اجناس را به مردم و مشتریان عرضه می‌کنند.

البته ناگفته نماند، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در کنار اشاره به کمبود سیمان در شهرستان هیچ اشاره‌ای به قیمت فعلی فروش سیمان در بازار نکرده و توضیح ندادند که طی هفته‌های اخیر در چند نوبت قیمت سیمان افزایش یافته است و حتی به اینکه پای دلالان نیز به این محصول پرمصرف باز شده است، اشاره‌ای نداشتند!