صیانت از آرا مردم اصلی‌ترین وظیفه دست‌اندر کاران انتخابات می‌باشد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه مشترک اعضای شورای تامین شهرستان با داوطلبین شورای اسلامی شهر بناب و خوشه‌مهر برگزار شد.

فرماندار بناب در این نشست با تبریک سالروز آزادی خرمشهر و همچنین پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۱۲ روزه بر رژیم صهیونیستی با اشاره به نقش و برنامه‌ریزی هدفدار دشمنان برای کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت تلاش خواهیم کرد با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی افزود انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا مهم‌ترین رخداد کشور در سال ۱۴۰۰ به شمار می‌رود که دارای ابعاد داخلی و بین المللی زیاد است.

رئیس شورای تامین شهرستان به داوطلبان و طرفداران آن‌ها هشدار داد هرگونه بحث خرید و فروش رای از جانب تمامی داوطلبان و نزدیکان آن‌ها کاملا رصد می‌شود و در صورت اقدام به این امر به شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی گفت فضای مجازی تمامی داوطلبان نیز کاملا رصد می‌شود لذا داوطلبان بایستی در ایام تبلیغات مراقبت کنند که مورد سو استفاده و ابزار دشمنان نظام قرار نگیرند.

در ادامه این جلسه سایر اعضا شورای تامین شهرستان نیز ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور در ۲۸ خرداد ، توصیه های لازم را به داوطلبان ارائه کردند.