تحقق آرزوی 20 ساله اهالی شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین کلنگ زنی پروژه کنارگذر شرقی بناب اظهار داشت: مهم ترین بحث در پروژه کنارگذر شرقی بناب بحث تملک اراضی است و از این رو از عموم مردم و مسئولان شهرستان انتظار می رود در اجرای سریع این پروژه تعامل و همراهی لازم را بعمل آورند.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم پروژه کنارگذر شرقی بناب نیز به پروژه پل میدان معلم شهرستان تبدیل نشده و زمان بر نباشد، باید مردم و مسئولان را در اجرای این پروژه همراهی کنند تا در بحث تملک اراضی با مشکل مواجه نشویم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد گفت: مشارکت بالا صد در صد مهم تر از انتخاب فرد است و قطعاً حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی پشتوانه نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

باقری بنابی با بیان اینکه گلایه هایی در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داریم ولی در بحث حضور در پای صندوق های رأی تعارف نداریم؛ افزود: هر رأیی که به صندوق ریخته می شود عین موشکی است که در قلب دشمنان فرود می آید.

وی تأکید کرد: از این رو حضور پرشکوه در انتخابات و هر رأی می تواند به عنوان تیری به قلب دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم.