نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره‌ها دستاوردهای نظام را بیان کنند

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آئین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مهم‌ترین تکلیف حفظ این امانت ارزشمند است؛ افزود: حفظ و حراست از نظام در شرایط فعلی از اهم واجبات نیز واجب تر است و حفظ و حراست این امانت برای هر فرد ایرانی واجب است.

وی تصریح کرد: امروز تمام شیاطین روی زمین و در رأس آنها آمریکای جنایتکار در تلاشند با ایجاد جنگ روانی در جبهه مؤمنین و مسلمانان تفرقه ایجاد نموده و تا حد توان مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دور کنند و با هجمه ای روانی و تبلیغاتی مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت و آنها را از رأی دادن دلسرد کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با انتقاد از اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی و مناظرات گفت: بنده حقیر متأثر و متأسفم که هیچیک از نامزدها از عظمت و دستاوردهای نظام چیزی نمی‌گویند و تنها به تخریب یکدیگر می‌پردازند. مثل اینکه هیچیک از آنها آیات قرآن را قرائت ننموده‌اند.

حجت الاسلام باقری بنابی بیان کرد: چرا حضرات از گفتن حقایق ترس و واهمه دارند؟! متأسفانه هتاکی و اهانت در این مناظرات به یک فرهنگ تبدیل شده است و این بداخلاقی‌ها متأسفانه در زندگی روزمره جامعه نیز سرایت کرده و در بین مردم نیز به یک فرهنگ تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تخریب دولت‌های گذشته به یک فرهنگ تبدیل شده است؛ افزود: علیرغم اینکه برخی از دولت مردان مشکلاتی داشته‌اند و باید پاسخگوی عملکرد خودشان باشند، در عین حال بایستی عملکرد نظام برای مردم بیان شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در ۴۲ سال گذشته معجزات زیادی در کشور صورت گرفته که متأسفانه برای مردم بیان نمی‌شود. وظیفه ما تقدیر و تشکر از مسئولین خدمتگزار است.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: این کشور و این انقلاب امانت بزرگی در دست ماست و امانت سنگین را باید دست کسی بسپاریم که امانتدار خوبی برای مردم و نظام باشد.

وی یادآور شد: کسی که فعلاً به تمام مقدسات در مناظرات حمله می‌کند اگر روی کار بیاید چه کارها خواهد کرد؟! از این رو سپردن امانت به غیراهل خیانت نابخشودنی است و حق نداریم بی تفاوت باشیم.

امام جمعه بناب تأکید کرد: در شرایط فعلی هرگونه قهر از صندوق‌های رأی نوعی خیانت به خون شهداست.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: نباید وارد میدان دشمن شویم و با عدم رأی دادن دشمنان را شاد کنیم و امام زمان (عج) را غمگین نمائیم.

وی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب تصریح کرد: این نظام خون بهای عاشوراست و باید با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام را ناامید و مأیوس کنیم.