انتقاد فرماندار از وضعیت شهری بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، شهریار فتحی در دیدار منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر بناب با امام جمعه بناب با ارائه گزارشی از روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همکاری هیأت‌های محترم نظارت، بازرسی و اجرایی شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان بناب بودیم و حدود 45 درصد واجدین شرایط شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

وی با تأکید بر اشرافیت اعضای شورا به قانون شوراها و توجه به کار کارشناسی شده، خواستار رعایت وحدت و همدلی در بدنه شورا، توجه به نظارت و تصمیمات یکدیگر و تنظیم یک برنامه مدون شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب، یادآور شد: در کنار امور مربوط به شوراها بحث گردشگری، برنامه‌ریزی برای ایجاد درآمد پایدار با توجه به خودکفا بودن شهرداری‌ها و هماهنگی با ادارات شهرستان نیز باید مورد توجه منتخبین شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

فتحی، نبود وحدت رویه و هماهنگی در دوره قبلی شورا را از ضعف‌های اساسی این شورا ذکر کرد و گفت: اگر امروز شاهد این وضع ظاهری شهر هستیم، نشان‌دهنده آن است که در شورا هماهنگی نبوده است.

وی با اشاره به ضرورت انتخاب شهردار فعال و کاربلد و توانمند تصریح کرد: به نظر می‌رسد انتخاب شهردار آتی خواهد توانست شورا و شهرداری را به سمت عمران و آبادانی پیش ببرد.

فرماندار بناب متذکر شد: اگر وحدت و همدلی در شورا حاکم باشد ما نیز قول می‌دهیم، مجموعه فرمانداری و تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان در کنار شورا و شهرداری خواهیم بود.

فتحی در ادامه با اشاره به استقبال و مشارکت 45 درصدی مردم بناب در انتخابات شورای شهر اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همدلی شورای ششم شاهد حضور 100 درصدی مردم در انتخابات شورای شهر دوره هفتم باشیم.

این گزارش حاکی است، در این دیدار اعضای منتخب دوره ششم شورای شهر بناب نظرات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند.