بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری بناب نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری و استانی می‌باشد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه بررسی وضعیت بافت های فرسوده این شهرستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد بازآفرینی کشور، فرماندار شهرستان بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بناب با اشاره به وضعیت نامناسب مناطق کم برخوردار شهر بلحاظ زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و ... اظهار داشت: شهرستان بناب بدلیل مهاجر پذیر بودن، بخش زیادی از جمعیت شهری آن در مناطق کم برخوردار ساکن هستند ولی متاسفانه وضعیت محلات و سکونتگاه‌ها در این مناطق از شهر مناسب نبوده و لازم است از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری بمنظور مناسب سازی این بخش از شهر هزینه شود.

شهریار فتحی آسفالت معابر و خیابان‌های محلات کم برخوردار شهر، تکمیل مدرسه، ایجاد فرهنگ سرا و سالن ورزشی را از جمله مطالبات اساسی مردم این مناطق دانسته و از معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان خواست تا توجه ویژه ای نسبت به شهرستان بناب در امر توسعه و باز آفرینی شهری داشته باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه نسبت به قرارگیری مسجد مهرآباد و مسجد میدان در ردیف پروژه های باز آفرینی شهری تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد بازآفرینی شهری نیز در این جلسه اقدامات صورت گرفته در خصوص مناسب سازی مناطق کم برخوردار شهری بناب را خوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: شهرستان بناب به سرعت در حال بازآفرینی است و همین مسئله مسئولیت مدیران استانی و کشوری را برای تخصیص اعتبارات بمنظور تکمیل پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرستان بناب مضاعف می‌کند.