با تبیین فرهنگ غنی غدیر از انحرافات جلوگیری شده و جامعه در مسیر درستی حرکت خواهد کرد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان با موضوع چگونگی برگزاری و گرامیداشت دهه امامت و ولایت به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار بخش مرکزی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بناب با اشاره به در پیش بودن عید قربان و عید غدیر که به دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است اظهار داشت دهه امامت و ولایت فرصت مغتنمی برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ غدیر بمنظور حل اساسی مشکلات جامعه می‌باشد.

شهریار فتحی ریشه اصلی مشکلات جامعه را در عدم درک درست از موضوع امامت و ولایت دانسته و خاطر نشان کرد با تبیین فرهنگ غنی غدیر از انحرافات جلوگیری شده و جامعه در مسیر درستی حرکت خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت عید قربان و عید غدیر در دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت ایشان می‌فرمایند "از روز عید قربان تا عید غدیر ابراهیم از طرف پروردگار به امامت منصوب شد چون از عهده امتحان های دشوار برآمده، مبدا این را می‌شود روز عید بحساب آورد تا روز عید غدیر که روز امامت امیرالمونین (ع) است".

فرماندار بناب در ادامه از دستگاه‌های متولی خواست تا نسبت به بزرگداشت دهه امامت و ولایت و تبیین و تشریح واقعه غدیر اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است فضاسازی و آذین بندی شهر و ادارات ، توزیع ۲۰۰۰ بسته گوشت نذری و غذای گرم در بین اقشار محروم و کم درآمد جامعه، برگزاری مراسم جشن غدیر در فضای باز با رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله مصوبات این جلسه بود.