مشکلات کشور با عزم جهادی قابل حل است

به گزارش بناب نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدباقر سیدی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار کرد: با توجه به شناختی که از جناب آیت الله رئیسی در مسئولیت ریاست قوه قضائیه داریم و توانست با اقدام جهادی کارهای زیادی را در این قوه انجام دهد، امیدواریم در مسئولیت ریاست جمهوری نیز با ادامه همان مسیر و با انتخاب مدیران جهادی و انجام کارهای جهادی مشکلات مردم را حل کند.

وی با تشکر از حضور آحاد مختلف مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رأی به تکلیف سیاسی و شرعی خود عمل کردند و حال نوبت رئیس جمهور منتخب است که به شعارهای وعده داده شده خود عمل کند.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب در ادامه با گرامیداشت ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان اظهار کرد: جایگاه شورای نگهبان جایگاه بسیار خطیر و مهمی بوده و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مأموریت مهم این شورا باعث شده مورد هجمه دشمنان نظام بویژه در ایام انتخابات قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدی اضافه کرد: این همه هجمه به جایگاه شورای نگهبان این را می رساند که جایگاه این شورا مهم و تأثیرگذار است و شورای نگهبان مظهر اسلامیت و جمهوریت است.

وی خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و تحت تأثیر شیطنت دشمنان قرار نگیریم و نگذاریم به این جایگاه ارزشمند در کشور خدشه ای وارد شود.

امام جمعه موقت بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام دهه امامت و ولایت بر برگزاری مراسم و جشن های این دهه با رعابت شیوه نامه های بهداشتی کرونا تأکید کرد.