مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شوراهای شهرهای بناب و خوشه مهر برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای اسلامی شهرهای بناب و خوشه مهر با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و منتخبین شورای اسلامی شهرهای بناب و خوشه مهر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان بناب با اشاره به برگزاری پرشور، شکوهمند، سالم و بدون هرگونه حاشیه انتخابات در شهرستان بناب اظهار داشت: پذیرفتن مسئولیت در شرایط فعلی باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و کمبود امکانات نوعی ایثار و از خودگذشتگی است.

شهریار فتحی به ضرورت پاسداشت و صیانت از حقوق مردم اشاره کرد و گفت امروز شما قسم یاد می‌کنید که پاسدار منافع مردم باشید و باید توجه داشت که رای مردم حق‌الناس بوده و شوراها باید پاسدار رایی باشند که مردم علی رغم تمامی مشکلات در پای صندوق های رای آمده و به آن‌ها داده‌اند لذا امروز شما باید قسم یاد کنید که شورا را به حاشیه نکشانید و در خدمت مردم باشید و خدمتگزار مردم به معنای واقعی کلمه باشید.

وی ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی و پرهیز از تک روی از شوراها خواست تا شخصیت تیمی داشته باشند فتحی تاکید کرد مردم مجموعه شورا را بر اساس عملکردی از خود بر جای خواهند گذاشت قضاوت و ارزیابی خواهند کرد و تنها در صورت وحدت و همدلی و کنار گذاشتن اختلاف‌ها و توجه به منافع عمومی مردم و شهر است که می‌توان عملکرد خوب و موفقی از خود بجای گذاشت.

فتحی از شوراها خواست تا از هرگونه جناح بازی و سیاسی کاری پرهیز کنند و تنها بفکر حل مشکلات مردم باشند وی در همین راستا به وضعیت نامناسب شهری بناب اشاره کرد و گفت علی‌رغم وجود پتانسیل های بالا، گردش مالی فراوان در بانک های شهرستان، صنعت پیشرو و ... وضعیت شهری بناب بسیار نامناسب بوده و در حد نام این شهرستان نیست.

فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه اولین و مهم‌ترین وظیفه شوراهای شهر انتخاب شهردار می‌باشد گفت فردی دارای برنامه، متخصص و دلسوز را به عنوان شهردار انتخاب کنید ، فردی که با عشق و علاقه در خدمت مردم باشد و برای توسعه پایدار شهری و ایجاد رشد و رونق اقتصادی شهر و ایجاد درآمد برای شهرداری بمنظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان برنامه داشته باشد چرا که همچنان که ما در مورد گذشتگان قضاوت می‌کنیم، آیندگان نیز در مورد ما قضاوت خواهند کرد و تاریخ عملکرد ما را ثبت و ضبط خواهد کرد و خوش بحال آن‌هایی که تاریخ به نیکی از آن‌ها یاد کند.

وی در همین راستا خاطر نشان کرد ما خود را موظف به حمایت از شورا و شهرداری می‌دانیم که در خدمت منافع عمومی مردم و شهر باشد، اما در برابر افرادی که بخواهند بدنبال منافع شخصی خود باشند با استفاده از ابزارهای قانونی خواهیم ایستاد.

گفتنی است در ادامه این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر بناب و خوشه مهر سوگند نامه های خود را قرائت کرده و اعضای هیئت رئیسه خود را به مدت یکسال انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش آقایان : پورجعفر ، بزاز بنابی ، جدی و حیدریان به عنوان رئیس، نائب رئیس ، منشی اول و خزانه دار شورای شهر بناب و آقایان: شتابی، کلانتری، مریدی و قصابی به عنوان رئیس، نائب رئیس ، منشی و خزانه دار شورای شهر خوشه‌مهر انتخاب شدند.

همچنین خانم بابازاده و آقای بزاز بنابی به عنوان نمایندگان شورای شهر بناب در شورای شهرستان و آقای رضازاده به عنوان نماینده شورای شهر خوشه مهر در شورای شهرستان انتخاب شدند.