آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ عمومی از جمله وظایف مهم رسانه های شهرستان باشد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، شهریار فتحی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های محلی با بیان اینکه امروز رسانه های دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم از طریق تولید اخبار دروغ می‌باشند گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: " امروز بیشترین تحرک دشمن علیه ما بیش از تحرک امنیتی و اقتصادی، تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم و رسانه‌ای است" لذا در این میدان خبرنگاران و رسانه‌ها می‌بایست ضمن بیان مشکلات مردم از ایجاد امید و امیدافزایی غافل نشوند.

وی با اشاره به ارتباط خوب شکل گرفته بین رسانه ها و مسئولین در شهرستان بناب گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین می‌باشند و در طی یازده ماه گذشته که در شهرستان بناب حضور داشته ام رسانه‌های شهرستان این وظیفه را به نحو احسن انجام داده اند.

فرماندار شهرستان بناب از جمله نقش رسانه‌ها را آگاهی بخشی و فرهنگ سازی دانسته و گفت: رسانه‌ها نسبت به ارتقا محتوای تولید شده خود همت بیشتری داشته باشند.

فتحی در ادامه به رعایت انصاف و عدالت در اطلاع رسانی و خبر تاکید کرد و گفت: از جمله مسئولیتی که رسانه‌های شهرستان باید بدنبال آن باشند ایجاد روحیه وحدت و همدلی در بین مردم و بین مناطق مختلف شهری است.

نماینده عالی دولت در بناب دلیل ارتقای بناب در طی سال های گذشته را وجود روحیه وحدت و همدلی در بین مردم دانسته و گفت نباید اجازه داد عده ای بخواهند بخاطر منافع شخصی خود در وحدت و یکدلی مردم خدشه‌ای وارد کنند.

فرماندار شهرستان بناب اعتماد سازی در بین مردم را از جمله اقدامات خوب رسانه ها در سطح شهرستان دانسته و گفت مردم به واسطه این اعتماد ایجاد شده در انجام بسیاری از کار های خیر به واسطه رسانه ها شریک می‌شوند.

وی اختلاف نظر را امری مثبت و وجود انشقاق در بین رسانه ها را زیان آور دانسته و گفت رسانه ها در عین رقابتی که دارند می‌بایست رفاقت را مقدم بدارند و در مسائل و منافع عمومی شهرستان یک صدا و یک دل باشند.