شورای شهر در تهیه و تصویب کرایه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی داخل شهر براساس شاخص‌های واقعی قیمت‌گذاری نماید

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه بررسی مسائل و مشکلات آژانس‌های تلفنی و بی‌سیم شهرستان بناب با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و آژانس داران شهرستان بناب برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بناب با اشاره به سختی کار و مسایل و مشکلات رانندگان اظهار داشت رانندگان جزو زحمت کش ترین اقشار جامعه می‌باشند که در سرما و گرما در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

شهریار فتحی با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات در خلاهای قانونی ، قوانین متعدد و متناقض و ... می‌باشد گفت از نماینده محترم می‌خواهیم در مجلس نسبت به اصلاح قوانین و خلاها و شکاف‌های قانونی اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه متاسفانه نبود آسفالت مناسب در سطح شهر مشکلات زیادی برای رانندگان ایجاد کرده و استهلاک خودروها را به همراه دارد گفت لازم است شورای شهر در تهیه و تصویب کرایه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی سطح شهر براساس شاخص‌های واقعی قیمت‌گذاری نماید.

وی تشکیل اتحادیه و تعاونی برای آژانس‌های تلفنی و بیسم را جزو ضرورت های لازم برای پیگیری مشکلات این صنف دانسته و گفت در خصوص مشکل پارکینگ آژانس داران در جلسه شورای ترافیک تصمیم گیری بعمل خواهیم آورد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه در مجلس پی‌گیر مسئله بیمه رانندگان و قالیبافان و ... خواهم بود گفت متاسفانه بدلیل نبود طرح جامع ترافیک شهری شاهد وجود ترافیک سنگین در سطح شهر در ساعت های مختلف شبانه روز هستیم که در صورت تصویب این طرح، گره ترافیکی شهر باز شده و بسیاری از مشکل رانندگان برطرف خواهد شد.

باقری بنابی بر ضرورت ساماندهی میوه فروشان کنار خیابان توسط شهرداری تاکید کرده و گفت رانندگان آژانس‌های تلفنی و بیسیم نسبت به تشکیل انجمن صنفی بمنظور پیگیری حقوق و مطالبات خود اقدام نمایند.