خرابی و دست‌اندازها مردم بناب را کلافه کرده است/ عاشورا هر نوع افکار بنی‌امیه را در جامعه ریشه‌کن می‌کند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه شرایط به‌وجود آمده ناشی از کم‌کاری شهردار و کشمکش‌های سیاسی برخی اعضای شوراست؛ اظهار داشت: از شورای تازه‌نفس انتظار داریم به این وضع سامان داده و بنده نیز با تمام وجود در خدمت شورای ششم هستم تا به رسالت و وظیفه خطیر خود در این خصوص عمل کنند.

وی تصریح کرد: از شورای جدید انتظار داریم با انتخاب شهردار کاربلد و خوش‌فکر شهر را از حالت غمبار و فلاکت‌زده نجات دهند.

خطیب جمعه شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمان و مسوولان درمان شهرستان که در راستای تأمین سلامت مردم تلاش می‌کنند؛ گفت: جا دارد از آقای فتحی فرماندار پرتلاش بناب و اصحاب فرمانداری که در پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان سعی و تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کنم.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان بناب و نیز پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شهرستان افزود: آسایش و آرامش موجود را مدیون زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه عاشورا می‌تواند هر نوع افکار بنی امیه را در جامعه ریشه‌کن کند؛ تأکید کرد: تمام تار و پود نظام حاکم با عاشورا گره خورده و بی‌شک همه مجاهدت‌ها از عاشورا الهام گرفته است و این انقلاب ریشه در عاشورا دارد و عقلای دنیا شهادت می‌دهند که ایران اسلامی در کل تاریخ این عزت و عظمت را به خود ندیده بود و توانسته در برابر قدرت‌های جهانی مقاومت و ایستادگی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب، خاطرنشان کرد: پادشاهان گذشته ایران را قطعه قطعه کرده و به بیگانگان دادند ولی در 43 سال گذشته علیرغم فشارهای جهانی به‌خصوص در هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک این کشور به دشمن داده نشد.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به اینکه هیچ وقت نباید قسمت خالی لیوان را دید؛ متذکر شد: برای مثال هم اکنون صدها واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال‌زایی هزاران نفری را در شهرستان بناب شاهد هستیم و نمی‌توان افراد دارای مهارت را بیکار یافت، از این رو باید این عظمت و دستاوردهای به‌دست آمده را به مردم گفت و صرفاً نیمه خالی لیوان را ندید.

وی اذعان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی کشور به دستاوردهای بزرگی از لحاظ علمی، پزشکی دست یافته و ورودی‌های شهر جذاب و تمیز است. حالا شما بناب را مقایسه نکنید. بناب کرونازده شده و با وجود ثروت‌های نهفته در این شهرستان خرابی و دست‌اندازهای متعدد مردم را کلافه کرده است!