از دولت و مجلس می‌خواهیم بسترهای تحقق عدالت آموزشی در مدارس را فراهم کنند

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بناب در این مراسم با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا قطار آموزش در بسیاری از کشورها از حرکت باز ایستاد اظهار داشت خوشبختانه این قطار در کشور ما و در شهرستان بناب همچنان علی رغم تمامی مشکلات به حرکت خود ادامه داد و امروز ما شاهد به ثمر نشستن تلاش دانش آموزان و معلمان عزیز بنابی و پذیرش بسیار خوب این دانش‌آموزان در کنکور از دانشگاه‌های معتبر کشورمان هستیم.

وی تلاش های معلمان در ایام کرونا را مثال زدنی دانست و گفت از همین معلمان بودند کسانی که علی رغم بیماری و بستری شدن در بیمارستان همچنان از طریق کلاس های مجازی به آموزش خود ادامه می‌دادند.

شهریار فتحی با بیان اینکه دانش آموزان عزیز قبول شده در کنکور مایه مباهات امروز شهرستان بناب و آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت بسیاری از کشورها به داشته ها و سرمایه های مادی خود می‌بالند اما افتخار کشور ما سرمایه عظیم انسانی و جوانان نخبه این سرزمین است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت برقراری عدالت آموزشی در جامعه اظهار داشت از معاون محترم وزیر آموزش و پرورش و نماینده محترم می‌خواهیم در سطح کلان اقداماتی انجام دهند تا همه امکانات و سرمایه ها در مدارس خاص متمرکز نشود و نسبت به توزیع امکانات بمنظور برقراری عدالت آموزشی توجه ویژه صورت بگیرد که در اینصورت می‌توان شاهد ارتقای سطح نظام آموزشی کشور و تعداد پذیرفته شدگان دانشگاهی باشیم.