ورزش شهرستان بناب در جایگاه چهارم استانی

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، بمناسبت هفته ورزش و جوانان فرماندار و مجموعه فرمانداری شهرستان با رئیس و عوامل اداره ورزش و جوانان شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش شهرستان علی رغم تمامی مسائل و مشکلات مالی و ... که وجود دارد خوب بوده است گفت ما همه روزه شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران بنابی در سطوح مختلف هستیم که امیدواریم این افتخارآفرینی‌ها تداوم داشته باشد.

شهریار فتحی بر نقش ورزش در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و روانی تاکید کرد و گفت ورزش نه تنها موجب افزایش نشاط و شادابی در جامعه شده بلکه موجب تقویت روح همبستگی ملی و عِرق به آب و خاک می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه نیروی انسانی فعال موتور محرکه هر مجموعه‌ای می‌باشد، خواستار توجه و حمایت هرچه بیشتر از نیروی انسانی متخصص و فعال موجود در مجموعه ورزش و جوانان شهرستان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مجموعه فرمانداری از ورزش شهرستان گفت ورزش موجب تقویت عِرق به آب و خاک در سطح شهرستان شده است بگونه ای که پیگیری موفقیت ورزشکاران شهرستان در سطح رسانه‌ها و در بین افکار عمومی بسیار امیدوار کننده است.

سیدمجید یزدانی به ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان و قرارگیری ورزش شهرستان بناب در جایگاه چهارم استانی اشاره کرد و گفت این موفقیت حاصل تلاش شبانه روزی تمامی ورزشکاران و مربیان و ورزش دوستان بنابی بوده است و امیدواریم که روزی در جایگاه اول استان و منطقه قرار گیریم.