تزریق روحیه امید و امید آفرینی مهم ترین نیاز جامعه می‌باشد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، فرماندار شهرستان بناب در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به آمار بالای پذیرفته شدگان کنکور سراسری در شهرستان بناب اظهار داشت: بناب شهر علم و فرهنگ بوده و این امر در تلاش دانش‌آموزان، اولیا و مربیان آن‌ها و کسب نتایج درخشان در کنکور سراسری نمایان است.

شهریار فتحی به تلاش مضاعف و ازخودگذشتگی معلمان در ایام شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت معلمان فرشتگان زمینی و مجاهدان راه تعلیم و تربیت بودند که اجازه ندادند سنگر علم و دانش خالی بماند و چراغ علم خاموش شود و حتی معلمی بود که تمامی ارث پدری خود را در راه خرید تبلت به دانش‌آموزان بی بضاعت هزینه نمود تا اجازه ندهد دانش‌آموزی بخاطر مشکل مالی از تحصیل باز بماند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با تاکید بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی در مدارس از تفکیک و جداسازی دانش آموزان به منظور تحصیل در مدارس خاص و ... انتقاد کرده و گفت اینکه تمامی امکانات تحصیلی در مدارسی خاص متمرکز شود عادلانه نیست و اداره آموزش و پرورش لازم است در تقسیم امکانات ، مدیران و معلمان توانمند در تمامی مدارس شهر دقت و توجه کافی داشته باشد وی توزیع عادلانه امکانات را عاملی برای افزایش کیفیت و کسب نتایج بهتر نظام آموزشی دانست 

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با انتقاد از ضعف محتوای تولید شده در رسانه اظهار داشت، در صورت نداشتن محتوای فاخر و جذاب مخاطب به سمت رسانه های خارجی می‌رود که لازم است در این زمینه در رسانه ملی و صداوسیما اقدامات جدی صورت بگیرد وی همچنین از نبود زیرساخت های مناسب فرهنگی، تفریحی و ... برای بانوان در شهرستان بناب انتقاد کرده و گفت لازم است شهرداری و دستگاه های مربوطه نسبت به ایجاد محیط های مناسب برای بانوان در سطح شهر اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه پس از زمان کمی از استقرار و آغاز بکار دولت سیزدهم و پیگیری‌های و تدابیر رئیس جمهور محبوب و وزیر محترم بهداشت روند واکسیناسیون همگانی سرعت گرفت اظهار داشت امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا به ایمنی جمعی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص بازگشایی مدارس هم اظهار داشت در این خصوص بر اساس تصمیمات و شیوه نامه های اجرائی ستاد ملی مقابله با کرونا عمل خواهیم نمود فتحی همچنین با بیان اینکه امروز تزریق روحیه امید و امید آفرینی مهم ترین نیاز جامعه می‌باشد گفت از رسانه های شهرستان می‌خواهیم در این مسیر حرکت کنند وی هدف دشمن را ایجاد ناامیدی در بین مردم دانست و گفت برنامه دشمن تحقق این هدف به دست خود ما می‌باشد لذا ما باید آگاهانه رفتار کنیم تا ناخواسته در دامی که دشمن پهن کرده گرفتار نشویم