ضرورت رفع مشکلات معابر سطح شهر بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حمید بالغ در نشست شورای ترافیک شهرستان بناب با اشاره به مشکلات معابر سطح شهر و معضلات ناشی از آن بر لزوم استاندارد بودن سرعت گیرها و برخورداری از علائم کافی هشداردهنده تأکید کرد.

وی با اشاره به اراضی و املاک بلااستفاده موجود در شهرستان اظهار کرد: این محیط‌ها تبدیل به مکانی برای تجمع زباله و تخلیه نخاله‌ها شده‌اند که موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است؛ از این رو نیاز است شهرداری نسبت به حصارکشی این املاک اقدام و از ادامه این معضلات پیشگیری نماید.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار بناب سپس با اشاره به وضعیت ترافیک سنگین حاکم بر شهر از شورا و شهرداری خواست هرچه سریع‌تر در خصوص رفع موانع مربوط به پارکینگ بنفشه در بناب اقدام و نسبت به راه اندازی پارکینگ اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه باید در حوزه ترافیک فرهنگ سازی مورد توجه قرار گیرد؛ گفت: تأمین امنیت جانی مردم باید اولویت کارگروه ترافیک شهرستان باشد.

سرهنگ سهراب شفقی با تأکید بر ضرورت خروج میدان تره بار و باسکول‌های موجود از داخل شهر به خارج شهر تصریح کرد: قطعاً با انتقال میدان تره بار و باسکول‌های موجود تا حدود زیادی گره ترافیک این شهرستان حل خواهد شد.

این افسر انتظامی با انتقاد از عدم رفع موانع نواقصات و نصب دوربین میدان فرهنگیان بناب یادآور شد: علیرغم گذشت ۴ سال از احداث این میدان هنوز شهرداری نسبت به رفع نواقصات آن اقدام نکرده است.

شفقی افزود: در هفت ماه گذشته سال جاری تصادف جرحی درون شهری ۵ درصد کاهش یافته ولی در فوتی درون شهری صد در صد افزایش فوتی داریم و سه نفر فوتی داشتیم.

به گفته وی، در تصادفات جرحی برون شهری شاهد ۳۶ درصد افزایش و در فوتی برون شهری نیز ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داریم.