۹.۵ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در شهرستان بناب اجرا می شود

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، فرماندار شهرستان بناب در بازدید از طرح های عمرانی؛ از اجرای پروژه‌های برق رسانی در شهرستان بناب با ارزش ۹/۵ میلیارد تومان خبر داد.

شهریار فتحی در تشریح این خبر گفت: با اجرای طرح بهارستان ۶ میلیارد تومان برای بهسازی و اصلاح کامل شبکه برق ۷ روستا هزینه شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ بهسازی کامل انجام شده و مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

وی با برشمردن هفت روستای هدف روستاهای چپقلو، آخوند قشلاق، توتاخانه، صور، تازه کند زوارق، خلیلوند و روشت کوچک اظهار داشت: از هفته گذشته این پروژه از روستای روشت کوچک و خلیلوند شروع شده و در حال انجام می باشد.

فرماندار بناب بهسازی شبکه برق هفت روستای هدف را از صفر تا صد عنوان کرد و افزود: این بهسازی شامل جابجایی کل تیر های مانده در معابر، تعویض تیرهای شکسته، تعویض سیم های فرسوده، نصب چراغ و نصب ترانس برای ضعف ولتاژ شبکه خواهد بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب همچنین از ایجاد روشنایی در جاده بناب – عجبشیر به طول ۴ کیلومتر (رفت و برگشت) با اعتبار ۲/۵ میلیارد تومان و اجرای روشنایی جاده بناب – ملکان به طول ۲ کیلومتر ( رفت و برگشت ) با اعتبار ۱ میلیارد تومان خبر داد.

فتحی از اقدامات نماینده مردم در مجلس در تامین اعتبار لازم برای انجام پروژه ها، مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی و از زحمات کارکنان اداره برق شهرستان بناب در انجام این پروژه ها تقدیر و تشکر کرد.