شوراها و شهردارها باید بدنبال جلب اعتماد مردم باشند

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، شهریار فتحی در مراسم تکریم و معارفه شهردار خوشه مهر با اشاره به ضرورت وجود اتحاد و انسجام و اتفاق بین شورا و شهردار اظهار داشت: شورا و شهردار همچون ریل قطار می‌ماند که اگر در کنار همدیگر باشند قطار توسعه در آن شهر به حرکت در خواهد آمد.

فرماندار بناب با بیان اینکه خوشبختانه میزان وحدت و همدلی بالایی را در بین اعضای شورای شهر خوشه مهر شاهد بوده ایم و این مسئله در انتخاب شهردار خود را نشان داد گفت امیدواریم همچنان فضای یکدلی در شهر خوشه مهر تداوم داشته باشد 

وی خاطر نشان کرد: ما خود را موظف به حمایت از شورا و شهرداری می دانیم که در خدمت مردم و بفکر توسعه و پیشرفت شهر باشند و در انجام امور قانون را سرلوحه کارهای خود قرار دهند که در غیر اینصورت در برابر هرگونه بی قانونی از طرف هرکسی که باشد خواهیم ایستاد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره اینکه شوراها برآمده از رای مردم بوده و باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند، گفت: مردم بخوبی کسی را که تلاش و زحمت می‌کشد با کسی که عکس یادگاری برای انتشار در فضای مجازی می‌گیرد را تشخیص می‌دهند.

وی از شوراها خواست تا بدور از سیاسی کاری و سیاسی بازی تنها بفکر خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهر بوده و در مدیریت شهر، توزیع امکانات و توسعه با توجه به نوپا بودن شهر باید عادلانه، متوازن و پایدار عمل کرد و بگونه ای مدیریت شود که بالاشهر و پائین شهر وجود نداشته باشد.

فتحی از شورا و شهردار جدید این شهر خواست تا با توجه به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور، برای ایجاد امکانات و زیرساخت ها در شهر خود، پیگیری مستمری داشته باشند.

فرماندار بناب در این مراسم یوسف زاده شهردار سابق این شهر را فردی خستگی ناپذیر دانست که شبانه روز برای عمران و آبادانی خوشه مهر تلاش کرد و برای شهردار جدید خوشه مهر که جوانی پر انرژی بوده و دارای سابقه مدیریت شهری و شهرداری بوده است آرزوی موفقیت کرد.