بسیج دریای بیکران از انسان های باخاصیت و بی هراس است که حد و مرز ندارد

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب ۵ آذر روز بسیج مستضعفین را به کلیه بسیجیان دلاور تبریک گفت و اظهار داشت: در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ با توجه به شیطنت و دشمنی استکبار و بخاطر حفظ و صیانت از نظام و انقلاب اسلامی از گزند بی امان دشمنان، حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه بسیج ریشه قرآنی داشته و خالص ترین نهاد اسلامی که تار و پود آن عاری از کوچکترین رائحه غربی است، افزود: بسیج یک دریای بیکران از انسان های باخاصیت و بی هراس است که حد و مرز ندارد.

وی با اشاره به اینکه شیاطین غرب سراسر وجودشان تکبر، زورگویی و سلطه بر ذخایر مظلومان است، گفت: آنها جز سلطه گری و زیاده خواهی به هیچ اصول و قاعده ای پای بند نیستند و علاج این درد بی درمان و حریف چنین نامردان روی زمین بسیج مردمی بوده و آمریکا از این انقلاب و بسیج سیلی محکم خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه هرگز از آمریکا خیری به ما و هیچ ملتی نرسیده و نخواهد رسید، اذعان کرد:  آمریکا خودش هر روز در افول و سقوط بوده و خودش را در مخمصه می بیند و همه اندوخته ها و ابتکار عملش از دست رفته و در حال نابودی است؛ اما جمهوری اسلامی ایران ۴۳ سال است با تمام سختی ها به عزت، استقلال و فناوری های متحیرالعقول دست پیدا کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه با اذعان به اینکه ارتباط و دوستی با آمریکا و غرب هیچ دردی را برای هیچ کشوری درمان نکرده است، تصریح کرد: قطعا مشکلات معیشتی و اقتصادی بر ما تحمیل شده است، اما کشورهایی که رابطه تنگاتنگ با آنها دارند مشکلات شان کمتر از ما نیست بلکه نوع مشکلات شان با ما متفاوت است و این در حالیست که اسرائیل با آن همه حمایت های آمریکا و غرب غرق در مشکلات بوده و در ذلت و صدها بدبختی و اضطراب زندگی می کنند.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از خطبه ها به فرارسیدن ۱۰ آذر سالروز شهادت مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: در زمان دیکتاتوری خفقان پهلوی آیت الله مدرس یک عالم زاهد و مجاهد تمام عیار در مجلس کذایی رضاخان یک جای نفس کشیدن و حرف زدن نبود، با ایمان، اخلاص و جرات تا پای جان از اسلام و قرآن دفاع کرد و امروز نظام و مجلس و ملت همه مدیون این عالم بزرگوار هستند.