برگزاری مراسم تجلیل از رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز، بمناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل عمومی، مراسم تجلیل از رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل شهرستان بناب با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی و مسئولین شهرستان در سالن کنفرانس دانشگاه بناب برگزار شد.

فرماندار شهرستان بناب در این مراسم با بیان اینکه ۲۶ آذر یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی‌های کامیون‌دارانی است که در لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) لحظه ای تردید به خود راه نداده و با ارسال کالا و تجهیزات از بنادر به مناطق مختلف کشور خصوصا مناطق جنگی، ضمن گشودن گره جنگ برگ زرینی در تاریخ صنعت حمل و نقل کشور رقم زده و ولایت مداری خود را به جهانیان ثابت کردند گفت تقدیر از زحمات رانندگان عزیز نباید به یک روز و هفته خاصی اختصاص داشته باشد.

شهریار فتحی با بیان اینکه رانندگان جان خود را در کف دستشان گذاشته و روزها و شب ها در سرما و گرما برای کسب روزی حلال تلاش می کنند گفت رشد و توسعه در یک جامعه ارتباط مستقیمی با تلاش رانندگان دارد و هرجامعه که توسعه یافته است مسلما صنعت حمل و نقل در آن جامعه توسعه یافته است.

وی در همین ارتباط خواستار تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور شد و خاطر نشان کرد در شهرستان بناب ۱۱هزار نفر در صنعت حمل و نقل مشغول فعالیتند و روزانه بیش از ۴۰۰ حواله و بارنامه در این شهرستان نوشته می شود که همگی نشان دهنده پتانسیل های بالای شهرستان بناب در صنعت حمل و نقل است که توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری را می طلبد.

باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه هزینه یارانه ها را می توان در بخش های زیرساختی کشور از جمله صنعت حمل و نقل هزینه کرد گفت متاسفانه اخباری که از افزایش هزینه یارانه ها شنیده می شود خوشایند نبوده و امیدواریم اصلاح جامع در یارانه های کشور اتفاق بیافتد.

علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم در این مراسم با بیان اینکه رانندگان استان سالانه ۲۰ الی ۲۵ میلیون تن بار در سطح کشور جابجا می کنند گفت جامعه مدیون رانندگان است که همانند خون در شریان های حیاتی جامعه در حرکت اند.