گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی سالروز میثاق دوباره امت با ولایت است

سرهنگ پاسدار حیدری در گفتگو با خبرنگاران، با تسلیت ایام فاطمیه، با تشریح اهمیت گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت، تقارن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هفته بصیرت و مقاومت بر اهمیت این هفته می افزاید.

وی افزود: در حماسه تاریخی نهم دی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی خصوصا مردم آذربایجان با بصیرت و موقعیت شناسی، برای میثاق با ولایت به صحنه آمده و مشت محکمی بر دهن استکبار زدند و نقشه های شوم بدخواهان نظام را نقش بر آب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب «اخلاص» و «مردم داری» را دو شاخصه بارز شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی قهرمان ملی و اسطوره بین المللی در جبهه مقاومت بود، اگر امروز منطقه از لوث تکفیری ها پاک شده  و امنیت بر کشور عزیزمان سایه انداخته است، این مهم را مدیون آن سردار رشید هستیم.

سرهنگ حیدری با برشمردن برنامه های هفته بصیرت، افزود: مراسم بزرگداشت ۹ دی روز پنجشنبه با سخنرانی سردار بابازاده، در مصلی اعظم بناب برگزار می شود و همزمان نیز ویژه برنامه ای در شهر خوشه مهر برگزار خواهد شد، همچنین به نیت «مردم داری» سردار سلیمانی، آنچه مورد توجه ما بوده، اقدام عملی است؛ لذا استمرار طرح حاج قاسم سلیمانی و اجرای ویزیت رایگان به همراه توزیع دارو در مناطق محروم همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک مومنانه بین اقشار کم برخوردار، اهدای جهیزیه و توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت خیرین شهرستان، از سایر برنامه های پیش بینی شده در هفته بصیرت است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در خاتمه با دعوت از کلیه اقشار مختلف مردم اعم از هیئت امنای مساجد، هیات های ورزشی و سایر گروه های فعال شهرستان برای حضور پرشور در ویژه برنامه ۹ دی، خاطر نشان کرد: هر ملتی که تاریخ خود را نشناسد، تاریخ برای وی تکرار می شود.