سردار سلیمانی نماد مقاومت و استکبار ستیزی بود

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار سبحانی فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بناب و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان بناب برگزار شد. 

سردار سبحانی فر در این مراسم با بیان اینکه برخی از افراد نادان از اسلام و انقلاب اسلامی بد دفاع می کنند اظهار داشت هر کس می‌خواهد به خداوند نزدیک شود باید به مردم خدمت کند وی افزود این قول از طرف بزرگان نظام و انقلاب است که ما نوکر مردم هستیم 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند یاد شهدا را گرامی داشتن کمتر از شهادت نیست گفت باید در مسیری حرکت کنیم که شهدا پیموده اند وی دلیل ماندگاری شهید سلیمانی را گذر از نفس دانست و گفت ایشان می فرمودند باید شهید شد تا شهید شد یعنی برای رسیدن به شهادت باید از نفس خود گذشت که این شهید بزرگوار به معنای واقعی کلمه به این مرتبه رسیده بودند 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه عدالت در جامعه موجب هماهنگی و نزدیکی قلب ها خواهد شد گفت دشمن با استراتژی آنفولانزای نیویورکی بدنبال سیاه نشان دادن کشور است در حالیکه اقدامات بسیار خوبی در تمامی حوزه های علمی، نظامی، اقتصادی و ... در کشور اتفاق افتاده است که قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست 

در این مراسم فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت فرا ملی و فرامنطقه ای بود اظهار داشت ایشان نه تنها محبوب قلوب ایرانیان بلکه محبوب قلوب تمامی آزادیخواهان جهان بود.

شهریار فتحی با بیان اینکه الگوی شخصیتی سردار سلیمانی و رفتار ایشان معرف مکتب سردار سلیمانی است گفت در صورت شناخت صحیح مکتب این شهید بزرگوار و ویژگی های آن خصوصا برای مسئولان بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود وی از جمله ویژگی های مکتب سردار سلیمانی را سرباز وطن ، سرباز نظام ، مرد میدان ، دشمن شناسی، محرومیت زدایی و ... دانست و گفت سردار سلیمانی نشان داد که درصورتیکه افراد اراده کنند می توانند به این ویژگی های بارز اخلاقی و انسانی دست پیدا کنند.

وی سردار سلیمانی را نماد مقاومت دانست و گفت ایشان مقاومت را نه در شعار بلکه در میدان عمل نشان دادند و بی هیچ ابایی از دشمنان پیشاپیش سربازان حرکت کردند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب اظهار داشت تشیع جنازه باشکوه و عظیمی که برای سردار سلیمانی در سراسر کشور برگزار شد و حضور ملیونی مردم از تمامی اقشار و گروه ها و گرایشات فکری در مراسم ایشان نشان دهنده رمز عظمت و ماندگاری این شهید بزرگوار است.