ضرورت تبیین و ترسیم کامل و جامع دستاوردهای انقلاب در دهه فجر

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، شهریار فتحی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در بناب، دهه فجر را فرصتی مناسب برای روشنگری و تبیین اهداف عالی و ثمرات انقلاب اسلامی دانست و افزود: با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب متوجه تفاوت فاحشی خواهیم شد که جای پرداختن زیاد دارد.

وی تصریح کرد: ایران امروز به یک کشور خودکفا و سرآمد خصوصاً در عرصه‌های نظامی و علمی دست یافته و با اتکاء به نیروهای جوان و تحصیلکرده در عرصه‌های علمی خوش درخشیده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اذعان به اینکه ایران امروز قدرت نوظهور منطقه است؛ بیان کرد: ایران امروز حرف اول را در منطقه می‌زند در حالی که مواضع ایران در حصول نتیجه در تحولات منطقه‌ای مؤثر و تعیین کننده است همه کشورها نیز بر آن واقفند.

فتحی خاطرنشان کرد: قطعاً در کنار این پیشرفت‌ها نواقصاتی هم وجود دارد که این نواقص و مشکلات نه از ناحیه نظام و انقلاب بلکه از ناحیه مدیران و مجریان بوده است.

وی در ادامه ضمن معرفی سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب گفت: لازم است شهرداری در جهت آذین بندی و ایجاد فضای مناسب و در خور شأن انقلاب اقدام و ادارات نیز در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه کاری خود تلاش کنند.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب نیز در این جلسه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ یحیی حیدری اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی است و مردم عزیز همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه بخصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه جای بیان هنرمندانه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خالی است؛ افزود: عدم روشنگری و بیان صریح از سوی مسئولین و علما باعث شده است تا امروز عده‌ای با جسارت به تطهیر حکومت پهلوی و دفاع از آن در فضای مجازی بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب خاطرنشان کرد: دشمن عملیات روانی هوشمندانه ای را در دست اجرا دارد و با بزرگ نمایی مشکلات در صدد بهره برداری از شرایط موجود است، درحالی که موفقیت در تأمین واکسن و مهار کرونا توسط نیروهای انقلابی یک دستاورد بزرگ بود که هرگز آن گونه که شایسته بود بدان پرداخته نشد.

حیدری در ادامه از برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع در طول دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری ۱۵ یادواره شهدا در سطح روستاهای شهرستان، ۵۰ جلسه روشنگری، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و دهها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های این ستاد در طول دهه فجر خواهد بود.