آخرین خبر از تحولات مربوط به انتخابات بناب این که پس از کش و قوسهای فراوان و مقاومت طرفداران آقای باقری بنابی و اعزازی ملکی بنرهای تبلیغاتی هر دو طرف پایین کشیده شدند.

از امروز صبح و با نصب بنر حاوی بیانیه و امضای تعدادی از اساتید دانشگاههای بناب در حمایت از آقای باقری بنابی اعتراض طرفداران اقای اعزازی شروع شده و در چندین مرتبه اقدام به پایین کشیدن بنر مذکور نمودند که با مقاومت طرفداران کاندیدای رقیب نتیجه ای حاصل ننمودند.

ترافیک سنگین خیابان امام نیز امروز مشکلاتی برای تردد همشهریان در خیابانهای امام، دانشجو، و سعدی بناب بوجود آورد.

در نهایت با ورود خودروی بالابر شهرداری بناب، بنر مذکور و بنر تبلیغاتی آقای اعزازی پایین کشیده شدند تا آن بخش از خیابان امام قدری آرامتر شده و تردد خودروها به حالت عادی بازگردد.

در این میان باید از حضور ماموران انتظامی بناب تقدیر نمود که با حضور بموقع خود مانع از بروز درگیری میان طرفداران کاندیداها شده و از ملتهب تر شدن فضا جلوگیری کردند.

نکته جالب دیگر اینکه پس از نصب بنر حاوی بیانیه اساتید در حمایت از آقای باقری بنابی، ستاد آقای اعزازی نیز دست به کار شده و دو بنر حاوی امضای اشخاصی در حمایت از وی بر بالای دساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد نصب میکنند که این قضیه باعث اعتراض طرفداران آقای باقری بنابی میشود.