بناب نیوز: با سلام خدمت شما و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و آروزی توفیق و شادکامی در این سال برای شما و خانواده محترمتان ؛ ممنون که دعوت مصاحبه ما رو پذیرفتین برای شروع مصاحبه از خودتان بگویید ؛توضیح کوتاهی از دوران کودکی خودتون و علائقی که در اون دوران داشتید لطف بفرمایید با عرض سلام، سال نو را پیشاپیش خدمت شما، همکاران و همچنین مردم شریف و دوست داشتنی شهر عزیزم بناب تبریک عرض می‌‌کنم و از خداوند متعال سالی‌ نیکو توام با موفقیتهای روزافزون، سلامتی و نشاط را برای شما و سایر همکاران محترمتان خواهانم.

همچنین از شما خیلی‌ تشکر می‌‌کنم که این مصاحبه رو ترتیب دادید.

من محمد علی‌ مهتدی بناب متولد سال ۱۳۵۷ شهرستان بناب هستم.

من در یک خانواده کاملا سنتی‌ چشم به جهان گشودم.

تحصیلات پدرم ابتدائی و در آن زمان به بافتن قالی مشغول بود که بعدها شغل کشاورزی را انتخاب نمودند.

مادرم دارای تحصیلات راهنمایی و خانه‌دار هستند.

من فرزند ارشد خانواده هستم و یک برادر و خواهر کوچیکتر از خودم هم دارم.

بناب نیوز: درباره تحصیلات خودتون از ابتدایی تا دبیرستان توضیح بفرمایید که در کدام مدارس مشغول به تحصیل بودید و درس مورد علاقتون در دوران تحصیلیتون چی بوده؟ من دوران ابتدائی رو در دبستان سلمان فارسی و راهنمایی رو در مدرسه دهخدا در شهر بناب و همچنین دوران دبیرستان رو در دبیرستان نمونه آزادگان در مراغه سپری کردم.

در دوران ابتدائی با اینکه شاگرد خوبی بودم ولی‌ به درس خاصی‌ و بهتره بگم کلا به تحصیل علاقه نداشتم.

ولی‌ تو‌ دوران راهنمایی و دبیرستان عاشق ریاضیات شدم.

بناب نیوز: کدام یک از دوران تحصیلات قبل دانشگاهتون براتون خاطره انگیزه (لطفا دلیل آن را ذکر کنید)؟ با توجه به وضعیت ضعیف مالی خانواده من مجبور بودم بعد از مدرسه نزد پدر بزرگوارم کار کنم، یعنی‌ موقعی که از مدرسه به خانه میومدم ، زود به مغازه نزد پدرم می‌‌رفتم و آنجا به دوختن حاشیه فرش ها (که به آن در صنعت فرش اصطلاحا شیرازه زنی گفته می شود) می‌‌پرداختم.

بعضی‌ از شبها هم تا صبح با پدرم کار می‌‌کردم.

البته پدرم معتقد بود که کار آدم روپخته می کند.

لذا فرصت زیادی برای بازی و تفریح نداشتم.

بعضی‌ وقت‌ها توی مدرسه خواب آلود بودم والبته هیچگاه هم شکایتی نداشتم، چون کار درطول مدت شب و خلوت کردن با خودم به من این امکان را می داد که بیاندیشم و برای آینده خودم بهتر برنامه ریزی کنم که توی روز این فرصت را نداشتم.

البته کار در طول مدت شب هم به این راحتی نبود، هم آدم را به شدت خسته می کرد و هم انرژی آدم رو در طول روز به شدت می گرفت.

خاطرات خیلی‌ زیادی از کار در پاساژ وکیلی دارم که گفتنش ساعتها وقت می‌‌خواهد.

ولی‌ اگر بخواهم بهترین دوران تحصیل را انتخاب کنم، دوران راهنمایی رو انتخاب می‌‌کنم.

و این هم به این خاطر هست که تحصیل در مدرسه راهنمایی دهخدا این شانس را به من داد که با دو شخصیت بزرگوار آشنا بشوم یکی‌ مدیر توانمند و خوبی مثل آقای میر داوود سیّدی و دیگری معلم دلسوزی مثل آقای ولی اله ریاضی‌ (دبیر ریاضی) بودند که من این تحصیلات ناچیزم را مدیون این دو بزرگوار هستم و از همین جا هم دستشان را می‌‌بوسم.

دلیل دیگر هم دوستان خوب و بی‌ غل و غش این زمان بودند که واقعا از بودن با آنها در مدرسه لذت می‌‌بردم.

بناب نیوز: از بهترین دوستانتون تو دوران تحصیل میتونین نام ببرین؟ من دارای دوستان زیادی هستم و انتخاب چند نفر از بین این همه دوست خیلی‌ سخت هست.

ولی‌ من دوستی دارم که ازسال‌های اول دانشگاه تا به حال با هم بودیم وحتی در دانشگاه بناب هم باهم همکار شدیم.

ایشان جناب آقای مهندس رحیم کریم داداشی اهل بناب هستند و دارای شخصیت خیلی‌ بالا، آدم خیلی‌ مهربان، خوش قلب و البته یک رنگ و صادقی هستند.

همیشه از بودن در کنار ایشان لذت می‌‌بردم و چیزهای بیشماری از ایشان یاد گرفتم.

همچنین یکی دیگر‌ از بهترین دوستان بنده نیز آقای مهندس مهدی آس هستند که افتخار آشنایی با ایشان از دانشگاه بناب نصیبم شد، در واقع ایشان از همکاران بنده در دانشگاه بودند که در آن زمان اگر زحمات ایشان نبود قطعا پیشرفت دانشگاه بسیار کند می شد.

ایشان واقعا از جان و دل برای دانشگاه زحمت کشیدند که از همین جا از ایشان هم تشکر میکنم.

دوست دیگرم آقای ناصر نیازمند بناب که البته در دوران راهنمایی با ایشان آشنا شدم و ایشان هم انصافا از دوستان خوب من بوده و هستند.

حسّ فداکاری و کمک به هم نوع همشیه توی وجود این فرد موج میزند. والبته خیلی فرد محترم و صادقی هستند. از ایشون هم خیلی‌ چیزها یاد گرفتم.

می‌‌دانید که پیدا کردن یه دوست خوب الان کار خیلی‌ سختی هست که من تمام خصوصیات خوب رو در چهره این دو فرد دیده ام.

بناب نیوز: کدوم معلم بیشترین تاثیر رو روی تحصیل و زندگی شما داشته است؟ من در دوران راهنمایی معلم دلسوزی داشتم به اسم آقای ولی اله ریاضی.

وقتی‌ ایشون از خودشون می‌‌گفتند که چطور با وجود سختی‌های زیاد به اونجا رسیده بودند، برق امید در چشمان من موج میزد و با خودم فکر می کردم که میشود درس خواند و آدم موفق و خوش قلبی مثل ایشان شد.

همیشه در زندگی‌، ایشان برای من الگوی اخلاق و شخصیت والا بودند. همیشه وقتی‌ به ایشان فکر می‌‌کردم به زندگی‌ بیشترامیدوارم میشدم.

ایشان می‌‌گفتند مهم نیست که تو الان چقدر سختی می‌کشی، مهم این هست که با وجود این همه مشکلات از پس همه آنها بر می‌‌آیی.

من علاقه به ریاضیات رو مدیون آقای ریاضی معلم ریاضی‌ دوران راهنمایی هستم که درس ریاضی‌ رو که تا آن زمان واسم خیلی‌ سخت بود، به زبانی خیلی‌ ساده بیان می‌‌کردند.

و این را هم اضافه کنم که ایشان منو آنقدر تحت تاثیر قرار دادند که من عاشق ریاضی‌ شدم و تا آنجایی‌ پیش رفتم که که توی دبیرستان نمونه مراغه همیشه نمرات جبر، هندسه، مثلثات و ریاضی‌ جدید اکثرا ۲۰ بود ، حتی طوریکه وقتی‌ نمره ۱۹.

۵ می‌گرفتم خیلی‌ ناراحت میشدم.

در کنکور لیسانس ریاضی‌ رو ۸۳ درصد زدم و ارشد هم ۹۳ درصد بود که این درصد بالاترین درصد کشور بین رشته های مهندسی بود.

در اینجا لازم می‌‌دانم که از زحماتشون خیلی‌ تشکر ‌‌کنم و آرزو دارم هر جا که هستند همیشه شاد و سلامت باشند.

بناب نیوز: در دوران کودکی دوست داشتید چه شغلی داشته باشید؟

در دوران ابتدائی می‌خواستم که پزشک شوم و آن‌هایی را که پول ندارند مجانی معالجه کنم، ولی‌ تاثیر معلم ریاضی‌ دوران راهنمایی از یک سو و از سوی دیگر پیشرفت قابل توجه در دروس ریاضی باعث شد که از سال دوم دبیرستان رشته ریاضی‌ رو انتخاب کنم.

بناب نیوز: چه سالی در کنکورشرکت کردین؟ و برنامه ریزیتان برای کنکور به چه شکلی بود؟ آیا پیشنهادی برای همشهریان عزیزمان که در آستانه کنکور و مرحله انتخاب رشته هستند دارید؟

من در سال ۱۳۷۵ وارد دانشگاه شدم وشروع به تحصیل در رشته مهندسی‌ مکانیک طراحی جامدات کردم.

راستش برنامه ریزی منظم نداشتم، چون می‌خواستم از طریق المپیاد ریاضی وارد دانشگاه شوم، این بود که بیشتر واسه المپیاد ریاضی می‌‌خوندم ولی‌ بعدا متوجه شدم که این کار اشتباه بود.

حتی در آن گیرو دار امتحان کنکور من مسایل المپیاد‌های ریاضی روسیه و آمریکا رو حل می‌‌کردم.

به نظر من دوستانی که در آستانه کنکور هستند یک برنامه ریزی منظم داشته باشند که هم به تفریحشون برسند هم درسشون رو به موقع بخونند، تک بعدی عمل نکنند یعنی‌ یه درسی را زیاد و دیگری رو کم نخوانند، اشتباهی‌ که خودم هم مرتکب شدم که اصلا عمومی نمیخواندم.

یک مورد دیگر هم عرض کنم و آن انتخاب رشته بر مبنای علاقه هست.

رشته ای را انتخاب کنند که بهش علاقه دارند.

من خودم با اینکه الان به رشته مهندسی‌ مکانیک خیلی‌ علاقه دارم ولی‌ احساس می‌‌کنم اگر ریاضی‌ میخواندم خیلی‌ بیشتر پیشرفت می کردم، چون واقعا از حل و تحلیل مسائل ریاضی‌ هیچگاه خسته نمی شوم.

وقتی‌ مسٔله ای رو حل می‌‌کردم با شور و شوق به حل مساله دیگر می‌‌پرداختم.

خوشبخاته امروزه هم آگاهی‌ دانش‌آموزان از رشته‌ها مثل زمان ما نیست، الان همه به قدر کافی‌ از رشته‌ها آگاهی‌ دارند.

پس بهتر است رشته مورد علاقه خود رو انتخاب کنند و مطئمن باشند که داشتن علاقه پشتکار را هم با خود به همراه خواهد داشت.

نکته ای که همیشه به دانشجوهای سال اول توی دانشگاه هم گوشزد می کنم که اگر می‌‌خواهید یه عمر تفریح کنید، رشته‌ای را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

یک مورد مهم هم درمورد انتخاب رشته عرض کنم، و آن اینکه با دیگران مشورت کنند و در نهایت خودشان تصمیم بگیرند که چه رشته ای را در دانشگاه‌ می‌‌خواهند بخوانند.

واقعیت اینکه من اعتقادی به انتخاب رشته توسط دیگران ندارم، چون فرد انتخاب رشته کننده هیچ آگاهی‌ از علایق، استعداد‌ها و روحیات دانش آموز ندارد و صرفا با توجه به بازار کار انتخاب رشته می‌‌کند.

نکته آخر در مورد این باید بگم من اعتقاد راسخ دارم کسی‌ که با توکل به خدا و علاقه زیاد دنبال یه کار برود، حتما موفق میشود.

بناب نیوز: درباره تحصیلات دانشگاهی خودتان بفرمایید که به ترتیب دوره لیسانس و ارشد خود را در چه دانشگاه و چه رشته ای گذارنده اید؟ کارشناسی: دانشگاه تبریز رشته: مهندسی‌ مکانیک در طراحی جامدات کارشناسی ارشد: دانشگاه علم و صنعت ایران رشته: مهندسی‌ مکانیک طراحی کاربردی بناب نیوز: اگر بخواهید دوران دانشجویی خودتان را در چند سطرتعریف کنید چه می نویسید؟ دوران شور و نشاط در عین حال خیلی‌ مهم برای تقویت فکر، ساختن و تضمین آینده.

به نظرم همه برنامه ریزیهای فرد برای داشتن آینده ای بهتردر این دوران شکل می گیرد.

دوران تلاش زیاد برای درس خواندن .

دوران لذت بردن از زندگی‌ در کنار دوستان خوب.

بناب نیوز: از چه سالی مشغول به تدریس در دانشگاه شدید و آیا بغیر از دانشگاه در جای دیگری نیز تدریس داشتید؟ ازمهرماه سال ۱۳۸۲ تدریس را در دانشگاه پیام نور شروع کردم.

و غیر از دانشگاه تقریبا جایی‌ تدریس نکرده ام.

البته یک بار تدریس خصوصی کردم و چند ماه در یک دبیرستان در مورد آشنایی دانش‌آموزان با صنعت سر کلاس رفتم.

بناب نیوز: با توجه به اینکه جنابعالی مدتی بعنوان ریاست دانشگاه بناب(دانشکده فنی و مهندسی) مشغول به خدمت شدید، درباره روند رو به رشد دانشگاه بناب از ابتدای آغاز فعالیت و ریاست خودتون و موقعیت کنونی این دانشگاه توضیح بفرمایید.

من در مهر ماه سال ۸۴ مسئولیت دانشکده را در حالی تحویل گرفتم که چند ماهی از ارتقاء آموزشکده به دانشکده می گذشت، ولی باز هم دانشکده زیر نظر دانشگاه تبریز اداره می شد و تعداد دانشجویان دانشکده به حدود ۲۰۰ نفرمی رسید.

البته در آن زمان مکان فعلی، تازه به دانشکده واگذار شده بود که فضاهای آموزشی و اداری به هیچ وجه جوابگوی نیازهای دانشکده نبود.

طوری که یکی‌ دو کلاس بیشتر نداشتیم.

فقط چند تا آزمایشگاه در رشته برق وجود داشت و سایر رشته ها هم شامل کاردانی عمران و کاردانی معماری عملا فاقد امکانات بودند.

در این دوران من تا جایی که امکان پذیر بود تلاش کردم تا هم در بعد عمرانی کار کنم و هم در بعد افزایش رشته.

از کارهای آن زمان می توان به مستقل شدن دانشکده بناب از دانشگاه تبریز اشاره کرد که زیر نظر وزارت علوم فعالیت خود را آغاز کرد.

از کارهای دیگر تصویب شدن بودجه عمرانی دانشکده بود که هم اکنون هر ساله بودجه ویژه ای برای احداث مکان‌های آموزشی اختصاص داده می شود.

دردوران مسئولیت بنده تعداد دانشجویان به ۹۰۰ نفر افزایش یافت و تعداد رشته‌ها به یازده رشته فنی در مقطع کارشناسی و‌یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد رسید.

البته زحمت و حمایت‌های مسئولین شهر رو هم نباید ندیده گرفت، همیشه یار و پشتیبان من بودند که از آنها هم خیلی‌ تشکر و قدر دانی می‌‌کنم.

بویژه جناب آقای دکتر صدیقی هم که در آن زمان عضو هیأت امناء دانشگاه هم بودند، خدمات ارزنده زیادی برای دانشگاه انجام دادند.

از خدمات ارزنده ایشان می‌توان به کمک در تصویب بودجه دانشگاه، مستقل نمودن دانشگاه از دانشگاه تبریز، تصویب بودجه عمرانی و کمک در تصویب رشته‌ها نام برد.

آن زمان چون دانشکده در دوران گذر بود، کمبود امکانات به شدت اذیت می‌‌کرد.

از یک طرف بودجه دانشکده سرانه بود ( یعنی‌ برای گسترش و ارتقا دانشکده بایستی دانشجو اضافه می شد) و از طرف دیگر هم مکان آموزشی کافی برای دایر کردن کلاسها نبود.

نا گفته نماند که در دوران مسئولیت بنده ارتقا دانشکده به مجتمع آموزش عالی در هیات امنا و همچنین احداث سه ساختمان (دانشکده فنی ۱، دانشکده فنی ۲ وخوابگاه شماره ۱) در معاونت عمرانی وزارت علوم تصویب شده بود و اواخر مسئولیتم دانشکده فنی ۱ در حال تکمیل بود، نقشه‌های دانشکده فنی ۲ و خوابگاه شماره ۱ هم آماده شده بود.

خوشبختانه الان وضعیت دانشگاه روز به روز دارد بهتر میشود، تعداد رشته‌ها توی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باز هم افزایش یافته و تعداد دانشجوهای دانشگاه به حدود ۱۴۰۰ نفر رسیده است.

امیدوارم که روزی این دانشگاه به یکی از بهترین دانشگاه های استان و حتی کشور تبدیل شود.

بناب نیوز: درباره ادامه تحصیل خودتان در مقطع دکتری و در کشور کانادا توضیح بدهید که در کدام دانشگاه و در کدام شهر مشغول ادامه تحصیل هستید؟ من چون اطلاع داشتم که دانشگاههای کانادا امکانات پژوهشی خوبی دارند خیلی‌ وقت بود که تصمیم گرفته بودم برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری عازم کشور کانادا شوم و این امر موقعی به وقوع پیوست که مسئولیت دانشکده را تحویل دادم و با عزمی جدی شروع به خواندن زبان انگلیسی‌ برای گرفتن مدرک تافل کردم، که البته چون در دوران مسئولیت اصلا نمی‌شد مطالعه کرد تا در مسیر مطالعه بیافتم کمی‌ طول کشید و همچنین چون پذیرش دانشجو بر اساس نمره زبان و کارهای پژوهشی (داشتن چندین مقاله ژورنال و کنفرانس) صورت می‌گیرد، هفته ای معمولا یک روز هم به دانشگاه تبریز میرفتم تا به انجام کارهای پژوهشی با همکاری اساتید آنجا بپردازم.

خوشبختانه سرانجام توانستم مدرک تافل را بگیرم و چندین مقاله ژورنال و کنفرانس نیز چاپ کنم و در نهایت از یک دانشگاه خوب و یک استاد بسیار با تجربه و قوی پذیرش بگیرم.

من الان در دانشگاه ساسکاچوان واقع در ایالت ساسکاچوان، شهر ساسکاتون، در مقطع دکتری مهندسی‌ مکانیک مشغول به تحصیل هستم ، این دانشگاه طبق رتبه بندی دانشگاههای جهان بر اساس آمار موسسه معتبرAcademic ranking of world universities و همچنین وب سایت http://www.shanghairanking.com/Institution.jsp?param=University of Saskatchewan رتبه ۱۵۱-۲۰۰ را در بین رشته‌های مهندسی‌ در جهان به خودش اختصاص داده است.

همچنین در کانادا نیز بین ۱۵ دانشگاه برتر کانادا ( به این مجموعه ۱۵دانشگاه U15 گفته می شود) قرار دارد و در رتبه بندی وزارت علوم http://www.msrt.ir/sites/Grad_Dept/2/کانادا.aspx نیز جزو دانشگاههای عالی‌ کانادا محسوب میشود.

بناب نیوز: با توجه به اینکه در راه ادامه تحصیل در کانادا همسر گرامیتان همراه شما بوده اند ؛ نقش ایشان را در تحمل مشکلات دوری از وطن و موفقیت خودتان چگونه ارزیابی می کنید؟ نقش همسرم خیلی‌ مهم بود، چون پا به پای من تلاش کرد و امکان ادامه تحصیل را در اینجا برای من هموار کرد.

اینجا واقعا دلتنگی‌های خودش را دارد من تا به حال از ایشان ذره ای شکایت در این مورد نشنیده ام.

در حال حاضر هم مشغول تقویت زبان انگلیسی‌ و گذراندن دوره های خاصی برای مهارتهای کار هستند.

بناب نیوز: عمده تفاوت تحصیل در دانشگاه های داخلی را با دانشگاه های اروپا و آمریکا در چه می دانید؟ از نظر سطح تحصیلی دانشجویان تفاوت چندانی نیست، یعنی‌ دانشجویان ما خیلی‌ سطح علمی‌ خوبی دارند.

ولی‌ باید عرض کنم که امکانات پژوهشی و همچنین دسترسی‌ به این امکانات در این دانشگاه‌ها بالاست و دانشگاههای اینجا در زمینه تحصیلات تکمیلی به خصوص دردوره دکتری خوب عمل می کنند.

یک تفاوت مهم هم در ارتباط تنگاتنگی بین دانشگاه و صنعت هست که اساتید فاند‌های خیلی‌ بالایی از صنایع دارند و از طریق این فاند‌ها هم دانشجویان خود را از نظر مالی ساپورت می‌‌کنند و هم صرف خرید تجهیزات پژوهشی می‌‌کنند.

مثلا من با گرفتن Scholarship از اینجا موفق به ادامه تحصیل در این دانشگاه شدم و گرنه اینجا هزینه ها خیلی بالاست.

بناب نیوز: از نظر شما بیشترین دغدغه و چالش امروزی دانشگاه ها ؛ در چه حوزه ای می تواند باشد؟ کمبود امکانات وبودجه‌های پژوهشی در دانشگاههای در حال توسعه یکی‌ از مشکلاتی هست که وجود دارد.

یکی‌ دیگر از مشکلات عدم خوشبینی دانشجویان نسبت به آینده کاریشان هست که باعث افت تحصیلی شدید بین دانشجویان میشود.

بناب نیوز:در گفتگوی های قبلی که با جنابعالی داشته ایم بسیار مشتاق بوده اید که بعد از اتمام دوران تحصیل خود به شهر عزیزمان برگردید، آیا هنوز هم بر این عقیده اید؟ راستش من عاشق شهر خودم یعنی‌ بناب هستم.

بله باز هم خیلی‌ دوست دارم برگردم.

شهر ما پتانسیلهای خیلی‌ بالایی برای رشد در زمینه‌های علمی‌ و صنعتی دارد.

احساس می‌‌کنم با تجربه ای که اینجا کسب می‌‌کنم خیلی‌ بهتر می‌‌توانم برای شهر و دانشگاه مفید باشم.

ولی‌ متاسفانه در حال حاضر وضعیت آینده من مشخص نیست چون علیرغم تلاش مسئولین محترم دانشگاه مامور به تحصیل شدن من حل نشد و مجبور شدم از دانشگاه بناب تسویه کنم.

بناب نیوز: با توجه به اینکه شهر بناب با داشتن شهرک صنعتی و کارخانه های متعدد پتانسل خوبی برای جذب دانشجویان خصوصا در رشته های فنی دارد؛ آیا ایده ای برای ایجاد ارتباط با صنعت و دانشگاه دارید؟ بله، اول ما نیاز به تجهیز یک مرکز مجهزشامل چندین آزمایشگاه داریم که به نظر من شامل تجهیزاتی نظیر دستگاههای Tensile test, Fatigue test SEM, TEM, و غیره هست که می‌‌تواند به صنعت بیشترین خدمت رو بکند.

البته تجهیز چنین مرکزی به این سادگی نیست و در گذر زمان بایستی صورت پذیرد.

و قدم بعدی فعال کردن مرکز رشد دانشگاه هست، که به نظر من مهمترین وظیفه این مرکز باید برقراری اعتماد بین دانشگاه و صنعت باشد.

صنعت اگر به دانشگاه اعتماد کند خیلی‌ از مشکلات حل میشود.

یعنی‌ اگر بتوانیم این اطمینان را برای شرکتهای تولیدی صنعتی و خصوصی منطقه مثلا در زمینه صنعت فولاد بدهیم که اگر روی پژوهش سرمایه‌گذاری بکنند و در این ضمینه به دانشگاه اعتماد کنند، چند برابر سود این سرما‌یه گذاری را در آینده به دست می‌‌آورند در این صورت هست که تونسته ایم قدم خیلی‌ مهمی را برداریم.

ولی‌ همان طور که عرض کردم، این اعتماد سازی نیاز به حداقل هایی در زمینه پژوهش دارد.

بناب نیوز: برگردیم سراغ سوالات خودمونی ؛امسال عید چه حسی دارین؟ آیا با ایرانی های مقیم شهرتون دید و بازدید و مراسم عید رو برگزار میکنین؟ اینجا دید و بازدید آنچنان زیاد نیست، ولی‌ انجمن دانشجویان ایرانی‌ جشنی را تحت عنوان جشن نوروز برگزار خواهد کرد که همه دانشجویان با خانواده هایشان به آن دعوت شده اند.

بناب نیوز: بهترین خاطره یا خبر خوشحال کننده سال 91 را بیان کنید: به وسیله‌ سایت شما، اخیرا با خبر شدم که تعداد زیادی از دانش آموزان بنابی به مرحله دوم المپیاد‌های علمی‌ کشور راه یافته‌اند، واقعا از ته دلم خوشحال شدم اولا از دبیران و مسئولین محترمشون تشکر می کنم و در ثانی برای همشون آرزوی موفقیت و سلامتی‌ دارم.

بناب نیوز: بدترین خاطره یا غم انگیزترین خبری که در سال گذشته شنیدید چی بود؟ فوت پدرم بود که وقتی‌ با خبر شدم که کار از کار گذشته بود که حتی امکان حضور در مراسمش هم برایم مقدور نشد.

این برایم خیلی‌ سخت و اندوهناک بود.

بناب نیوز: آیا پیامی برای همشهریامون در سال جدید دارید؟ برای همشهریانم در سال جدید آرزوی شادی، نشاط و عاقبت بخیری دارم.

امیدوارم همیشه دلشون شاد باشد و لبشون خندان.

از شما هم صمیمانه سپاسگزارم که به خاطر این سایت زیبا و فعالتون که واقعا خیلی‌ وقت می‌‌گذارید وهم اینکه همیشه به موقع آپدیت می‌‌کنید.

به نظر من، کار بسیار شایسته و بزرگی انجام می دهید.

امیدوارم همیشه در سایه‌ خداوند متعال موفق و سربلند باشید.

در پایان مصاحبه از شما بخاطر وقتی که در اختیار ما قرار دادید تشکر میکنیم و در سال جدید برای شما و همه مخاطبان بناب نیوز آروزی شادکامی و موفقیت داریم، برقرار باشید و بهاری.

.