باقری بنابی: جمع‌آوری دوباره امضا ضدهاشمی، اهرم فشار پایداری بر شورای نگهبان

نماینده اصولگرای مجلس از تنظیم نامه‌ای در مجلس با محتوای منتسب کردن آیت‌الله هاشمی به جریان فتنه خبر داد و بیان کرد: برخی اعضای جبهه پایداری مشغول این کار هستند.

آفتاب: محمد باقری بنابی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره نامه‌ای که برخی از اعضای جبهه پایداری تنظیم کرده‌اند، گفت: تعدادی از اعضای جبهه پایداری، نامه‌ای تنظیم کرده‌ و با امضا گرفتن از نمایندگان درصدد هستند شورای نگهبان را در امر بررسی صلاحیت‌ها مورد فشار قرار دهند و با منتسب کردن آیت‌الله رفسنجانی به جریان فتنه، مانع از تایید صلاحیت ایشان شوند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حرکت این عده از نمایندگان، افزود: چنین کارهایی باعث می‌شود شورای نگهبان نتواند در آرامش به وظیفه اصلی خود که بی‌طرفانه رفتار کردن در تایید و رد صلاحیت‌هاست، عمل کند.

وی با اشاره به اینکه مردم تصمیم‌گیرنده نهایی در امر انتخابات هستند، تصریح کرد: این که چند نفر نماینده پیدا شوند و بخواهند شورای نگهبان نامزد مورد نظر آنها را تایید کند، همانقدر ناصواب است که گروهی از نمایندگان بخواهند نامزد جناح دیگر، رد صلاحیت شود.

نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه مجلس نه در وجه سلبی و نه در وجه ایجابی این قضیه نمی‌تواند نقش داشته باشد، ادامه داد: این گروه از نمایندگان با چنین رفتارهایی می‌خواهند ساحل امنی برای رای آوردن نامزد مورد نظر خود ایجاد کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس چنین رفتارهایی را موجب سردرگم شدن شورای نگهبان خواند و بیان کرد: این نامه خطاب به شورای نگهبان است و از آنها خواسته در این شرایط کنونی کشور تدبیری عاقلانه انجام دهند تا کاری انجام نشود که به مصلحت کشور نیست.

منبع: آفتاب.