نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با طرح این سوال که «چرا نمی گویید چند نفر فتنه​گر داریم؟» گفت: برخی از کنار فتنه، نان می​خورند! محمد باقری نماینده بناب در بخشی از فرصت دولت برای دفاع از کابینه​اش با بیان اینکه بنده و خانواده مرا اکثرا در کشور می​شناسند، گفت: ما از اصولگرایان واقعی در کشور هستیم و کابینه روحانی را نیز کابینه اصولگرایان واقعی در همراهی با اصلاح طلبان واقعی می​دانیم.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قرآن، تصمیمات انسان باید از روی علم و آگاهی باشد نه از روی توهم و حدسیات غیرواقعی، ادامه داد: در انتخابات 24 خردادماه مردم همانطوری که به افراطیون دوم خرداد واکنش شدید نشان دادند، به افراطیون جریان اصولگرایی نیز پشت پا زدند و بر آن خط بطلان کشیدند.

البته این تفکر متحجر تنها 10 درصد آرا را داشت و مردم به اعتدال رای دادند.

نماینده بناب در واکنش به اینکه برخی به میانگین سنی کابینه ایراد گرفته​اند، از شرایط ویژه کشور سخن گفت و افزود: در چنین شرایطی باید بدانیم که این افراد با نفوذ ایثار کرده اند که پذیرفته​اند در کابینه عضو یابند.

چرا پس از چهار سال فتنه و فتنه گران را مشخص نمی کنند تا هر کس، دیگری را در تعارض با خود دید، او را به فتنه منتسب نکند؟ این همان کاسبی فتنه و حتی بدتر از آن دلالی فتنه است! باقری ادامه داد: مشخص کنید در این کشور بعد از چهار سال چند نفر فتنه گر هستند؟ 1000 یا 50 هزار نفر؟ مشخص کنید که بدانیم این افراد را می توان تایید صلاحیت کرد یا نه؟ تا کی جریانات سیاسی از قبل فتنه نان بخورند و به مطامع سیاسی برسند؟ قبل از سخنان رهبری در 25 خرداد اگر کسانی در ستادهای انتخاباتی بوده اند که فتنه گر نیستند.

نمی توان له آنها عیب و ایراد گرفت.

بارها شنیده ام که فلان شخص مشکل سیاسی دارد.

اما بنده به عنوان یک نماینده باید تابع علم باشم.

اگر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اسنادی دارند، چرا آن را ارائه نمی دهند؟ مگر ما نمایندگان مجلس محرم نیستیم؟ تا این دقیقه هیچ پرونده ای از تخلفات اعضای کابینه ارائه نشده و فقط برخی توهماتشان را پرونده سازی کرده​اند! ایشان در انتهای سخنان خود کابینه روحانی را کابینه عقلا و فضلا خواندند.

منبع:خبرآنلاین.