مسئولان خدمت رسانی به مردم را یک وظیفه دینی بدانند

بناب - امام جمعه بناب گفت: مسئولان باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند و این کار را همانند انجام یک وظیفه دینی در نظر بگیرند.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی صبح پنج شنبه همزمان با هفته دولت در دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان بناب با تأکید بر اینکه مسئولان تفکر خدمت رسانی به مردم را باید به عنوان یک وظیفه دینی بدانند؛ گفت: بنده بعنوان امام جمعه و همچنین نماینده مردم بناب درمجلس خود را خادم مردم می دانیم و این عناوین برای ما مسئولیت را مضاعف کرده است.

امام جمعه بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: مسئولین باید با الگو قراردادن شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر درجهت حل مشکلات و موانع موجود در بهبود وضعیت معیشتی مردم گام بردارند.

وی مردم داری و پاک دستی را ازجمله خصویات مدیران شهرستان دانست و گفت: ما خود را خدمتگزار مردم می دانیم و دنبال مطامع شخصی خود نبوده و سعی می کنیم درآینده نیز دنبال آن نباشیم و همیشه در تلاش بودیم که برای مردم و نظام منشا خدمات خیر باشیم و سعی کرده ایم آن را درعمل نیز ثابت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تأکید کرد: بنده و نماینده شهرستان بناب در مجلس تمام سعی مان براین است که برخلاف این رویه حرکت نکنیم و تمام حرکات ما در مسیر مقررات و ضوابط باشد و از مسئولین شهرستان نیز این را می خواهیم که براساس ضوابط و قانون حرکت کنند و مسئولین نیز هروقت دیدند که از قانون تخطی کردیم، حتماً آن را گوشزد کنند.

باقری بنابی گفت: هیچ مسئولی نمی تواند ادعا کند که از طریق نامه و یا سفارش و تماس تلفنی برخلاف قانون حرکت کرده ایم و خدای نکرده مسئولین را درمسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به انجام کاری برخلاف قانون وادار کرده باشیم.

امام جمعه بناب در خاتمه تصریح کرد: سیاست ما همیشه حمایت از مسئولین بوده و مسئولینی که مأموریت آنها دراین منطقه به اتمام می رسد، همیشه درصدد ارتقا آنها تلاش کرده ایم.

منبع: مهر .