مقاومت مادران شهدا و حماسه بسیجیان سمبلی برای آزادیخواهان دنیا است

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: امروز مقاومت مادران شهدا و حماسه بسیجیان الگو و سمبلی برای تمام آزادیخواهان دنیا شده است.

سرهنگ رضا رضوانی ظهر روز جمعه در مراسم میثاق با شهدا که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت درجوار مزار شهدای گمنام شهرستان بناب ترتیب یافته بود، با بیان اینکه امروز تمام کاخهای ظالمان و زورگویان و استکبارجهانی به لرزه افتاده است؛ گفت: همه اینها به برکت خون پاک شهدا بدست آمده است.

وی همچنین با اشاره به تهاجم دشمنان برملت مظلوم سوریه افزود: آنهایی که سازنده انواع بمب های اتمی هستند با به شهادت رساندن مظلومانه مردم سوریه، حکومتی را که بمب شیمیایی ندارد متهم به استفاده از سلاح شیمیایی می کنند.

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورای آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز مردم مظلوم سوریه به نیابت از مردم مسلمان جهان در برابر استکبارجهانی ایستاده اند، درحالی که شاهد کشتار بی رحمانه این ملت مظلوم در سوریه هستیم.

سرهنگ رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود مکتبی بودن، عاشق ولایت بودن، تواضع، مردمی بودن و شهادت طلبی را از ویژگیهای عمده کارمندان بسیجی برشمرد و گفت: تقدیم 21 هزار شهید کارمند در طول جنگ تحمیلی کار کوچکی نیست و افتخار کارکنان دولت به این است که رئیس جمهور و نخست وزیری را از خانواده دولت در دفاع از نظام اسلامی و قرآن تقدیم نموده است.

بسیج کارمندی همواره در خط ولایت حرکت کرده و از این صراط مستقیم منحرف نخواهد شد رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا تصریح کرد: شهدا و خانواده های محترم آنها نیازی به برپایی این یادواره ها ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم.

وی سپس با تأکید بر اینکه تمام رمز و راز ماندگاری ما به پیروی از فرهنگ دفاع مقدس بستگی دارد؛ گفت: زمانی به رسالت خود عمل کرده ایم که درخدمت مردم باشیم.

تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف اصلی نیروهای بسج کارمندی است که باید درعرصه تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم پیشتاز باشیم.

رضوانی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از کارهای اساسی کارمندان بسیجی ذکر کرد و گفت: امروزکارکنان ادارات پشتیبان نظام هستند و انتظار امروز رهبر معظم انقلاب ازکارکنان دولت خدمت بیشتر، بی منت و عاشقانه به مردم است.

منبع:مهر.