باقری بنابی: توسعه اقتصادی باید در روستاها استارت بخورد

نماینده مردم بناب در مجلس گفت : برای رسیدن به اهداف اقتصادی کشور ،باید مزیت ها و پتانسیل‌های کشاورزی ، صنعتی و اقتصادی بومی رو ستایی را فعال کرد، زیرا این امر موجب می شود نرخ بیکاری در کشور به نحو کارآمدی کاهش یابد.

محمد باقری افزود :با توجه به فراهم بودن شرایط کشاورزی در شهرستان بناب ، ما نیازمند صنایع تبدیلی هستیم تا با ساخت آن، کشاورزی رونق بگیرد و کشاورزان افزون‌بر گذشته از دسترنج خود بهره‌مند شوند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی انسان نیاز به کار کردن و تامین معاش است در صورتی که به این نیاز توجه نشود بیکاری می‌تواند منشا مشکلات عدیده‌ای برای فرد و اجتماع باشد.

وی ادامه داد : ما می توانیم با توسعه علوم و تکنولوژی مدرن کشاورزی نه تنها محصولات کشاورزی را به سایر کشورها صادر کنیم بلکه شاخص اقتصادی کشور را نیز به نحو کارآمدی افزایش دهیم.

باقری افزود : بسته ‌بندی مناسب و شکیل در دنیا به یک علم تبدیل شده است و همه تاجران تلاش می‌کنند با بسته‌بندی مناسب از دیگر رقیبان فاصله بگیرند زیرا این امر موجب می شود شاخص اقتصادی کشور به نحو چشمگیری افزایش یابد.

نماینده بناب در مجلس تصریح کرد: روش‌های نوین کشاورزی را باید جایگزین روش‌های سنتی قدیمی کرد، این امر موجب می‌شود که در مصرف آب به نحو چشمگیری در اراضی کشاورزی صرفه جویی شود.

باقری درباره توسعه صنایع تبدیلی در اراضی کشاورزی یادآور شد: صنعت کشاورزی نیازمند تسهیلات ویژه و حمایت کارشناسی هستند تا با بازاریابی مناسب و تولید محصولات با کیفیت، بازار داخلی را تقویت کنیم.

.