دولت های قبلی برای 30 سال آینده طرح های نیمه تمام برجای گذاشته اند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت های قبلی به اندازه 30 سال طرح های نیمه تمام برای استان برجای گذاشته اند.

به گزارش بناب نیوز به نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بناب، از وجود 300 هزار میلیارد ریال طرح نیمه تمام در استان خبر داد و افزود: اگر بودجه عمرانی استانی و ملی آذربایجان شرقی را روی هم بگذاریم 10هزار میلیارد ریال می شود که اگر 100درصد آن هم تخصیص یابد سال ها طول می کشد تا این طرح ها به بهره برداری برسند.

وی اظهارکرد: با این حال ناامید نیستیم و با شناختی که از مسوولان استان سراغ دارم، می توانیم با تدوین برنامه و برطرف کردن نقاط ضعف گذشته، این طرح های را به سرانجام برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تدوین برنامه جامع چهارساله برای مدیریت استان آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید تا تیرماه سال آینده خبر داد و گفت: بنا داریم سفرهای شهرستانی استاندار را ادامه دهیم اما نه از جنس سفرهای گذشته.

جبارزاده ایجاد وحدت، صمیمت و محبت بین همه نیروهای انقلابی و مسوولان را ضروری دانست و افزود: رمز موفقیت نظام و انقلاب در حفظ وحدت کلمه بوده و اگر بخواهیم امروز در ماموریت دولت اعتدال موفق باشیم باید انسجام و همدلی خود را تقویت کنیم.

وی از فرماندار جدید بناب خواست در خدمت به مردم نیت خیر الهی را مورد توجه قرار داده و بدون توجه به رنگ سیاسی افراد و با معیار و ملاک اعتقاد عملی به نظام اسلامی و ولایت فقیه از همه نیروهای کارآمد استفاده نماید.

جبارزاده اضافه کرد: نوع رای افراد در انتخابات ملاک نیست، بلکه ملاک شناسایی و بکارگیری افراد توانمند و ارزشمند، رعایت خطوط قرمز نظام توسط آنهاست و توصیه رییس جمهوری و وزیر کشور نیز استقاده از تمام نیروهای توانمندی است که دل در گرو امام و رهبری دارند.

وی گفت: باید در راستای تقویت و توسعه نظام اسلامی و ارکان حکومت که همه مسلمانان جهان به آن چشم دوخته اند بتوانیم همه سلایق مدیریتی را زیر چتر دولت جمع کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود ترکیب مسوولان شهرستان بناب را مناسب توصیف کرد و گفت: هم اکنون زمان توسعه و شکوفایی بناب در همه زمینه ها فرا رسیده است.

جبارزاده با بیان اینکه برنامه توسعه و پیشرفت شهرستان بناب در خارج از شهرستان نوشته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: نسخه حل مشکلات شهرستان بناب در همین جلسات مدیران شهرستان پیچیده خواهد شد و بررسی و حل مشکلات بناب را به جلسات کاری در آینده نزدیک موکول می کنیم.

وی ابرازامیدواری کرد با ایجاد مدیریت هماهنگ در سطح شهرستان بناب، این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

استاندار آذربایجان شرقی در این آیین با معرفی ولی الله فرج اللهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بناب از وی به عنوان یکی از سربازان دلسوز انقلاب اسلامی نام برد و عملکرد وی در زمان مسوولیت بخشداری خواجه و مدیریت بحران زلزله ارسباران را موفق ارزیابی و از خدمات سعید برقی فرماندار سابق قدردانی کرد.