انتقاد شدید امام جمعه بناب از وضعیت بدحجابی در جامعه

امام جمعه بناب ضمن هشدار نسبت به رعایت نکردن حجاب و پوشش اسلامی توسط برخی بانوان جامعه گفت: فردا که مراکز علمی و دانشگاهی ما شروع خواهد شد، چه وضعی را شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین وحدت آفرین نماز جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با تشریح و تبیین زندگانی آن حضرت اظهار کرد: اگر زهرا (س) نبود، ولایت نبود و اگر فاطمه زهرا(س) نبود، امروز خبری از امامت، عاشورا و مهدویت هم نبود.

وی همچنین با اشاره به خطبه آن بانوی گرامی در مسجد مدینه افزود: خطبه آن حضرت سراسر معارف و دارای سنگین‌ترین مضامین بود.

خطیب جمعه بناب در ادامه سخنان خود از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگو و معیار بانوان عالم نام برد و تأکید کرد: ایشان برای همیشه محور و الگو و سرمشق هستند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی از عفت، حجاب، حقیقت‌مداری و ولایت‌مداری فاطمه زهرا(س) به عنوان درسی بزرگ برای بانوان اسلام نام برد و به تمام بانوان جامعه توصیه کرد از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو و سرمشق بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با انتقاد از برخی بانوان جامعه که برخلاف منویات حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه قدم برمی‌دارند، تصریح کرد: ما با مدیر شدن و مسئول شدن خانم‌ها در جامعه مخالف نیستیم، ولی به شرط‌ها و شروط‌ها! باقری بنابی همچنین ضمن توصیه زنان جامعه برای حفظ حجاب و پوشش خود و الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) اذعان کرد: خانم باید دنبال مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد ولی با رعایت موازین اسلامی! وی از سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به عنوان یکی از مدیران و بانوان باحجاب نام برد و تصریح کرد: عملکرد قهرمانانه وی برای داخل و خارج الگوست.

امام جمعه بناب ضمن هشدار نسبت به رعایت نکردن حجاب و پوشش اسلامی توسط برخی بانوان جامعه گفت: به خدا پناه می‌برم؛ فردا که مراکز علمی و دانشگاهی ما آغاز خواهد شد، چه وضعی را شاهد خواهیم بود.

فارس.