برگزاری جلسات دائمی تفسیر قرآن در شهرستان بناب

مؤسسه قرآنی نورالقلم با همکاری مساجد و پایگاه بسیج شهرستان بناب، اقدام به برگزاری جلسات دائمی تفسیر قرآن در سطح این شهرستان کرده است.

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن حسنیه رنجور، مدیرمسئول مؤسسه نورالقلم بناب در گفت‌وگو با  خبرنگاران ، در رابطه با برگزاری این جلسات آموزشی، گفت: مؤسسه قرآنی نورالقلم با همکاری مساجد و پایگاه بسیج شهرستان بناب، اقدام به برگزاری جلسات دائمی تفسیر قرآن در سطح این شهرستان کرده است و این جلسات هر هفته از شنبه تا چهارشنبه دایر است.

وی اظهار کرد: در این جلسات که در قالب محافل انس با قرآن و با حضور کارشناسان قرآن برگزار می‌شود، تفسیر موضوعی آیات کلام وحی آموزش داده می‌شود.

رنجور عنوان کرد: تعدادی از این کلاس‌های آموزشی در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها در دوره‌های نهضت سوادآموزی شرکت می‌کنند، برخی دیگر از کلاس‌های آموزش تفسیر قرآن در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته دایر است.

وی با اشاره به این که برگزاری دوره پیش‌دبستانی قرآنی در دستور کار این مؤسسه قرآنی قرار دارد، تصریح کرد: همچنین این مؤسسه قرآنی اقدام به برگزاری پنج کلاس آموزش قرآن در مدارس و همچنین پنج کلاس آموزشی در مساجد کرده است.

مدیرمسئول مؤسسه نورالقلم بناب خاطرنشان کرد: تفسیر آیات قرآن در این مؤسسه با استفاده از کتاب «نسیم حیات»، تألیف ابوالفضل بهرام‌پور آموزش داده می‌شود و در سطوح بالاتر نیز آموزش صرف و نحو قرآن از جمله برنامه‌های این مؤسسه قرآنی است.