نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 13206
تاریخ : 30 آذر 1393 ساعت 21:35
دسته : حوزه و دانشگاه
بازدید : 2537
عباسیان خبر داد: تحصیل 2500 دانشجو در 24 رشته در دانشگاه بناب / تولید 20 درصد فولاد کشور در بنابعباسیان خبر داد: تحصیل 2500 دانشجو در 24 رشته در دانشگاه بناب / تولید 20 درصد فولاد کشور در بناب رئیس دانشگاه بناب از تولید 20 درصد فولاد کشور در این شهرستان خبر داد.

رئیس دانشگاه بناب از تولید 20 درصد فولاد کشور در این شهرستان خبر داد.

مجتبی عباسیان امشب در مراسم وحدت حوزه و دانشگاه در جمع مسئولان، طلاب، روحانیون، اساتید و دانشجویان شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح که با حضور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد به موقعیت بناب اشاره و اظهار کرد: با وجود اینکه این شهرستان به لحاظ وسعت کوچک‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی است، اما از نظر قابلیت و ظرفیت‌های موجود یکی از شهرستان‌های مهم این استان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 12 هزار دانشجو در دانشگاه‌های مختلف بناب مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: در کنار اینکه بناب یک شهر علمی است، اما به واسطه تولید 20 درصد فولاد کشور در آن و داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد، این شهرستان به یک شهر اقتصادی نیز شهرت دارد.

رئیس دانشگاه بناب در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه بناب یکی از 6 دانشگاه سراسری در استان آذربایجان‌شرقی است که هم‌اکنون دارای 24 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف بوده و 2 هزار و 500 دانشجو در آن تحصیل می‌کنند.

فارس.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/13206/