نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 15555
تاریخ : 23 مرداد 1394 ساعت 17:15
دسته : مذهبی
بازدید : 3368
امام جمعه بناب: نگذارید عده‌ای با پوشش نامناسب چهره بناب را تغییر دهندامام جمعه بناب: نگذارید عده‌ای با پوشش نامناسب چهره بناب را تغییر دهند امام جمعه بناب گفت: مشاهده برخی بدحجابی‌ها در خیابان‌های بناب برازنده این شهرستان نیست و شهرستانی که زنان و بانوان آن به رعایت حجاب شهره دارند، نباید گذاشت عده‌ای با پوشش‌ها و ظاهری نامناسب قیافه این شهر را تغییر دهند.

امام جمعه بناب گفت: مشاهده برخی بدحجابی‌ها در خیابان‌های بناب برازنده این شهرستان نیست و شهرستانی که زنان و بانوان آن به رعایت حجاب شهره دارند، نباید گذاشت عده‌ای با پوشش‌ها و ظاهری نامناسب قیافه این شهر را تغییر دهند.

به گزارش بناب نیوز و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نماز وحدت‌آفرین جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه این نظام مولود استقامت و مولود مقاومت است؛ اظهار کرد: در مقاطع حساس ملتی مقاومت و جهاد کردند و تا حد اخلاص و فداکاری پیش رفتند و این نظام را به ارمغان آوردند.

وی افزود: با آماده شدن بستر، امروز نوبت به من و شما رسیده تا برای صیانت از نظام صبر و مقاومت به خرج دهیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت 22 مردادماه که به نام روز مقاومت نامگذاری شده است؛ یادآور شد: در سال 1385 در جنگ 23 روزه رزمندگان مقاومت با ایستادگی در برابر رژیم اسرائیل غاصب ضمن اثبات پیروزی خون بر شمشیر درس بزرگی را به اسرائیلی‌ها دادند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا اظهار کرد: امروز به ایران اسلامی به چشم یک ابرقدرت نگاه می‌کنند و این جایگاهی است که خداوند به ما داده و وظیفه یکایک ماست که با این نعمات خداوندی درست معامله کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با انتقاد از کمرنگ شدن ارزش‌های دینی در جامعه تصریح کرد: باید مراقب حجاب و ترویج بی‌بند و باری و جشن‌های عروسی باشیم.

از قضاوت‌های ناروا در جامعه پرهیز کنیم حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با تأکید بر حفظ شعائر اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: باید نعمتی را که خداوند در سایه خون پاک شهدا، فداکاری جانبازان و بسیجیان سلحشور به ما داده است، از این نعمت‌ها قدردانی کرده و ضمن مراقبت از ارزش‌ها و نگهداری حریم خداوندی، از قضاوت‌های ناروا در جامعه پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: مشاهده برخی بدحجابی‌ها در خیابان‌های بناب برازنده این شهرستان نیست و شهرستانی که زنان و بانوان آن به رعایت حجاب شهره دارند، نباید گذاشت عده‌ای با پوشش‌ها و ظاهری نامناسب قیافه این شهر را تغییر دهند.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در این ارتباط به والدین هشدار داد که مراقب نحوه پوشش و حجاب فرزندان و دختران خود باشند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/15555/