نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 25277
تاریخ : 2 مرداد 1398 ساعت 22:53
دسته : اخبار استان
بازدید : 1261
4 هزار میلیارد تومان برای روکش آسفالت راه‌های آذربایجان‌شرقی نیاز است4 هزار میلیارد تومان برای روکش آسفالت راه‌های آذربایجان‌شرقی نیاز است معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آسفالت جاده تبریز- زنجان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، گفت: برای روکش آسفالت جاده های استان به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در نشست پیگیری طرح‌های عمرانی شهرستان بناب اظهار داشت: آسفالت آزاد راه تبریز- زنجان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و برای روکش آسفالت جاده های استان آذربایجان شرقی به 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز ضروری است!

جواد رحمتی با بیان اینکه مشکلات حوزه عمرانی شهرستان بناب با مشکلات استان مشترک است؛ گفت: به جهت کاهش اعتبارات نسبت به سال قبل اعتبارات تخصیص یافته کفاف نیازهای استان را نمی کند.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه راه آهن تبریز- میانه بیش از 15 سال است استارت خورده است؛ افزود: امیدواریم این پروژه  تا بستان‌آباد همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: بزرگ ترین پروژه ورزشی استان بعد از تبریز در شهرستان بناب در حال اجراست که امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

رحمتی سپس با اشاره به اینکه 90 درصد اعتبارات به هزینه‌های جاری تعلق می‌یابد؛ تصریح کرد: بیش از 95 درصد شهرداری‌ها دچار مشکل هستند و اکثریت شهرداری های استان با مشکل مالی مواجهند.

وی نبود مدیریت و فکر اساسی را از دلایل بروز این مشکلات در حوزه شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: نظارت در این خصوص بر عهده شوراهای شهر است.

این مدیر ارشد استانی تأکید کرد: دولت آماده است برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری تا سقف 40 میلیارد ریال اعتبار با نرخ سود 4 درصد به شهرداری ها پرداخت کند.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/25277/