نسخه چاپی خبر
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شناسه خبر : 25855
تاریخ : 14 دي 1399 ساعت 23:17
دسته : حوزه و دانشگاه
بازدید : 804
85 درصد ظرفیت فضای فیزیکی دانشگاه آزاد بلا استفاده مانده است85 درصد ظرفیت فضای فیزیکی دانشگاه آزاد بلا استفاده مانده است نماینده مردم بناب در مجلس گفت: 85 درصد ظرفیت فضای فیزیکی و ساختمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بلااستفاده مانده است.

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی در جلسه‌ای که با حضور اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، رؤسای دانشگاه‌های شهرستان و فرماندار بناب در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان بناب ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد مراکز رشد دارد؛ اظهار داشت: در بحث نوآوری محصولات کشاورزی که بناب یکی از قطب‌های آن در کشور است، از سوی شرکت‌های دانش بنیان مشکلات اساسی داریم.

وی  فضای فیزیکی و ساختمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب را بزرگ ترین ظرفیت برای توسعه مراکز دانش بنیان برشمرد و گفت: هم اکنون 15 درصد از ظرفیت ساختمانی این واحد استفاده می‌شود و می‌توان از امکانات و فضای موجود برای توسعه مراکز فناوری استفاده کرد.

باقری‌بنابی با تأکید بر ضرورت استقرار شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، سفر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین قائم مقام امور مجلس و رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌شرقی به شهرستان بناب را نقطه عطفی برای پیشبرد و توسعه مراکز رشد و دانش بنیان در این شهرستان اعلام کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بتوانیم 30 یا 40 شرکت دانش بنیان را در شهرستان راه‌اندازی کنیم قدم‌های بزرگی برداشته شده و این امر نیاز به حمایت معاونت فناوری ریاست جمهوری دارد.


آدرس خبر: http://www.bonabnews.com/detail/25855/